Yvonne Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Goedemorgen lui. De vrije dagen zijn weer voorbij... Het regent, de koffie staat door te lopen, de thee staat te trekken... De dag is weer begonnen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Goedemorgen, Yvonne Ja, wat een snertweer he. Dat wordt een jas aan zometeen. Lekker bakje koffie maar ik verveel me dood zonder mijn sigaretje, wat doe ik hier, hahahaha, ben maar gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Iedereen een heel fijne dag en tot vanavond. Ga douchen en dan weg. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Hihi, tis even wennen he Emma? Maar het went snel hoor. Ik rookte al een paar jaar niet meer binnen... eerste gang s morgens was dus naar de tuin, ik hoef nu dus niet onder het pluutje te staan, das dan weer het voordeel. Nou, werk ze... fijne dag ondanks die regen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Sjongejongejonge.... wat een stilte hier. Hallooooooo , het weekend is voorbij hoor. Tijd om op te staan... Ik ga de douche zo langzamerhand maar eens opzoeken. De koffie zit inmiddels in de warmhoudkan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie. wie heeft er met de tijd zitten knoeien? het weekend vloog voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 goeienmorgen allemaal ja igor voor je het weet ben je een oud besje lekker bakkie yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 snoepje en bedankt, ik was al niet zo vrolijk dat ik moet werken..... nou ja ik zit op de helft van m'n leven. zal ik d'r maar wat van gaan maken ondertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 op de helft al igor,,,dus dat betekent dat je al een oudje bent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 ik ga crossen..blijf je jong bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 heee gij schone jonge blummen een goeie moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Das wel waar van motorrijden blijf je jong Snoep, ach vandaar dah ik nu zo hard achteruit ga misschien ? Nou dan maar nog een bakkie. Leuk weekend allemaal gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 moet je d'r op blijven zitten snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 diesel ook de slaap uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 ja hoor altijd vroeg, maar dan eerst dieren doen, dus al 1,5 uur bezig Nu ff peuk en nog een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Goedemorgen mensen, Slecht geslapen hier. Er was een klein brandje hier in het pand vannacht. Ik hoorde op een gegeven moment wel de rookmelder, maar sliep en dacht dat er iemand stond te douchen. Daarna ging hij nog wel aantal keren, maar drong niet echt tot me door. Toen ik net de hond uit liep, dacht ik wat stinkt het hier branderig. Blijkt er dus toch iets te hebben gebrand. Weet nog niet wat. ff schrikken nu, toch maar andermaal direkt bed uit springen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 nou suikertje heb jij daar geluk gehad. wilden ze binnen een paasvuur houden of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 rustig, want als de honden er nog nie uit zijn geweest en geen eten hebben gehad, mag je blij zijn dat je tussendoor een slok en een hijs van een peuk mag nemen ;-) en zijn het de honden niet dan maken de freules (kippen) wel zo'n kabaal dat je denk dat er brand is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 gezellig diesel een beestenboel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Nou das wl wakker worden dan zeg Wel goei oppassen dat het niet door ligt te smeulen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ik heb geen idee Igor, maar mijn hond was wel onrustig op een gegeven moment, maar ik heb hem nog geen week, dus ik dacht hij moet nog wat wennen. Arme hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Tjah das wel gezellig, moar je mot geen haast hebben of willen opschiete want alles loopt wel voor je voeten. Maakt er wel een soort huishouden van Jan Steen van hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 och heb je hem zeker op de kop gegeven en het ame beestje wou je waarschuwen wat voor hond heb je suiker?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 zo en nu heeft yvonne lang genoeg de douche gehad. ik ben aan de beurt. als jullie geschreeuw horen hoef je niet te reageren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: igoroch heb je hem zeker op de kop gegeven en het ame beestje wou je waarschuwenwat voor hond heb je suiker??quote> Nee honden slaan doe ik niet hoor!Het is een klein wit hondje. Volgens mij zit er iets van een terrier in, maar heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van. Maar hij is zoooo lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden