Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 april 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi, tis even wennen he Emma?

Maar het went snel hoor.

Ik rookte al een paar jaar niet meer binnen... eerste gang s morgens was dus naar de tuin, ik hoef nu dus niet onder het pluutje te staan, das dan weer het voordeel.

Nou, werk ze... fijne dag ondanks die regen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

Slecht geslapen hier. Er was een klein brandje hier in het pand vannacht. Ik hoorde op een gegeven moment wel de rookmelder, maar sliep en dacht dat er iemand stond te douchen. Daarna ging hij nog wel aantal keren, maar drong niet echt tot me door. Toen ik net de hond uit liep, dacht ik wat stinkt het hier branderig. Blijkt er dus toch iets te hebben gebrand. Weet nog niet wat. ff schrikken nu, toch maar andermaal direkt bed uit springen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rustig, want als de honden er nog nie uit zijn geweest en geen eten hebben gehad, mag je blij zijn dat je tussendoor een slok en een hijs van een peuk mag nemen ;-) en zijn het de honden niet dan maken de freules (kippen) wel zo'n kabaal dat je denk dat er brand is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: igor
och heb je hem zeker op de kop gegeven en het ame beestje wou je waarschuwen
wat voor hond heb je suiker??quote>

Nee honden slaan doe ik niet hoor!
Het is een klein wit hondje. Volgens mij zit er iets van een terrier in, maar heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van. Maar hij is zoooo lief.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...