Antoinnette Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Morgen, koffie en thee staan klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Stelletje langslapers! Kom die bedstee toch eens uit. Koffie is klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Niet zo hard gillen Suiker, ik stond onder de douche en zelfs daar kon ik je horen. Goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 goede morgen suiker en tina. en de rest van de frummels. doe mij maar een koffie. ben benieuwd hoe het op de ziekenboeg is???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goedemorgen Albertina en Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 posted by jopie bleek de tocht naar de toiletten zonet ook nog eens net 5 meter te ver voor mijn darmkramp.... wie wou ook al weer de bedden verschonen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hoi Igor, nou om eerlijk te zijn, ik voel mezelf nog hondsberoerd. Maar helaas ik moet werken en de rest moet ook gewoon doorgaan. Dus ik sleep mezelf bijeen en gaan met die banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ooooowww Jopie, wat errug. Vloekederdevloek, denk ik zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 morgeuh, he lekker een bakkie. vroege vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ach arme zieken toch weer, nou maar ff thee bijzetten suikertje, je koffie is prima hoor genoeg para , vitamine enzo allemaal in huis halen evt goji bessen wie dat tepakken kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 desi voor je anderhalf jaar droog staan An voor je half jaar. hartstikke goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 het suiker hoekje voor al uw ochtend fantasieen met gebak ;-) doe je goed maat :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 heb je ook wat luiers in de aanbieding diesel??? anders moet er iemand iedere keer onder de koude douche staan en ze is al zo ziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 goedemorgen, we zijn weer wakker en zitten in week 7!!! gestaag gaan we door en we gaan ht nog leuk vinden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 @sofie, wat ben jij goed bezig, stoer van je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goedemorgen luitjes op deze grijze morgen... Hier heerlijk uitgeslapen, al met het hondje er op uit geweest en nu lekker aan een bakje koffie. Wat een 'but'dag voor Joop gisteren, ik hoop dat ze snel weer opknapt. In ieder geval thuis en in bed blijven even nu. Werken zit er absloluut niet in met zulke recalcitrante darmen lijkt me, en das misschien best wel even goed. Tina ook nog aan het kwakkelen... ik blijf toch liever ff bij jullie uit de buurt :$ Sofie, kan me indenken dat je tegen deze dag op ziet, maar als je hem achter je hebt straks heb je toch maar mooi wat vervelends afgerond. Suiker, je koffie is lekker hoor. Diesel en Lien natuurlijk ook een heel goede morgen, week 7, das hartstikke mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Tjah Igor heb ik nie, wat moet ik daar ne mee, wel heb ik zo'n klein camping/caravan pleetje . Nou iedereen die het verdiend gefelie, is dus eigenlijk iedereen hier ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Alvast op voorraad voor later Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 voor alle zieken beterschap en laat je lekker verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 nee hoor Yvonnn heb ik kinderbadje dan voor ;-) gewoon mij eruit halen en omkieperen of meteen omdraaien bij de vijver ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ach Jopie jij ook sterkte en plezier, ach jij zit nu daar waar andere speciaal 3 weken vrij voor moeten nemen joh :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ook goeiemorgen Joop, darmen dus weer helemaal tot rust gekomen? En jij zelf ook weer wat opgeknapt dus, das mooi. Schitterend om zulke dingen vanuit je eigen huiskamer te kunnen zien toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ja daar voorziet een kinderbadje niet in , dat je zou moeten werken als buschaffeur ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goedemorgen Allemaal! Even bijlezen met een bakkie koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden