Gast Hannah1 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedesmorgens, mooie spreukje vandaag hannah zal er voortaan aan denken als ik naar de chocola wil grijpen wie weet kom ik zo wel van die verslaving af na de chocotoffees heb ik nu de crackers met hagelslag ontdekt als er maar choco in zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Dagpact Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Fijne dag mensen ga me actief bezig houden met kurk uhhh....werken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goeie moggeuh Gij alle en Sha nu al krea bea met 'n kurk ? Nou kan ik daar veel bij verzinnen, maar zal altijd wel fout zitten ;-p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedemorgen, nog geen koffie? Goed, gaan we dat eerst maar even zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ach Vonnn had ik nog nie eens opgelet en zelf nog geen tijd voor genomen, zelfs me eige peuk nie aangestoken Komt omdat ik vroeger mezelf als ouwe kroegbaas zag eindigen. Wonend boven de kroeg en dan 's-ochtends beneden komend dan de sigaar (waar ik de avond daarvoor halverwege mee gestopt was) weer in me mond stekend en dan als alles weer in orde was om open te gaan hem pas in de fik stekend ;-) Ja hoe vreemd het allemaal kan lopen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nou, koffie staat klaar inmiddels, thee is getrokken. En er staat lekkere koude verse jus in de koelkast. Heb er ook een fles cola bij gezet... je weet maar nooit of Fleur zo langzamerhand weer niet eens langs zou willen komen.... pffff En voor de rest: OPSTAAAAAAAAAAAAAN.... TIS AL KWART VOOR ZEVEN LUILAKKEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nu het toch koffietijd is, kan ik eens gaan kijken hoe ik een nestkast voor (rans)uilen moet maken. Heb ik nu al een paar dagen hier en in het bos gezien. Zou geweldig zijn als ze hier willen broeden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Morgy Diesel... nou, je bakkie staat klaar hoor ouwe kroegbaas van me. Ik ben even een kwartiertje weg nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 hoe gaat ut Vonn zonder peuk 's-ochtends ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nou, dat valt me eigenlijk best mee. De eerste dagen kwam ik echt beneden en wilde ik naar de achterdeur doorlopen om een peukje op te steken en dan viel het wel heel rauw op mijn dak da'k dat niet meer kon... pffff. Maar dat is gelukkig helemaal over. Mis het af en toe nog fel. Maar die momenten trekken vanzelf weer weg dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nou wat geweldig dat het je meevalt zeg, good thinkin":) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 goedemorgen, volgens mij is het rustig vandaag lekker bakkie en dan aankleden en de kinderen naar school, vandaag weer naar de psychologe, ik zie er altijd tegenop, bang!! ofzo, zit ook niet echt lekker in mijn vel, dus dat zal het wel zijn. pff, vind het soms allemaal niet zo makkelijk, maar we blijven wel nuchter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: DieselNou wat geweldig dat het je meevalt zeg, good thinkin":)quote> vind ik ook von, lekker hoor weer een verslaving de grond in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedemorgen, hahah, die Hannah. Grappige opening. Voor mij wel van toepassing, ik eet veel chocolade, Altijd al gedaan, als klein kind kreeg ik altijd Koetjesrepen van mijn oma. Daar komt het vast door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een lekker bakikie kofie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ook goedemorgen Lien. Ja, ben wel blij dat ik er 'vanaf' ben. En als ik al eens twijfel hoef ik maar het rokershoestje van een ander te horen en dan weet ik weer waar ik het voor doe Jammer dat je zo tegen dat gesprek op ziet Lien. Zou fijner zijn als je het als een extra steuntje zou kunnen zien en er op die manier ook naar zou kunnen uit kijken... Maar je moet maar zo denken: vanavond heb je het weer achter de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Morgu Tina en Igor.. koffie komt er aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Morgen Von, ik heb al een bakje koffie op hoor. Zo nog één en dan ben ik weer aan mijn tax vandaag. Ik dronk teveel kofiie, werd er wat ogejaagd van en nu ik minder koffie drink is dat beduidend minder. Vandaag mag ik op cursus, ik heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Wat voor cursus ga je naar toe Tina? En wat die koffie betreft... ja, zonder dat je het door hebt drink je vaak zoveel te veel koffie. Als ik een hele dag thuis ben drink ik drie bakjes en niet meer. Maar op het werk kom ik ongemerkt toch wel vaak op een stuk of zeven of acht... en das gewoon te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Lenie, ik heb je gelezen. Dat is nogal wat, je zoon uit huis laten halen door de politie. Afschuwelijk lijkt mij dat maar ik denk dat je hierdoor wel goed voor jezelf hebt gezorgd en bent opgekomen. Strekte vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Von, het is voor mijn werk. Op het werk drink ik helemaal geen koffie meer. Daar ben ik inmiddels aan gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Aha.. geen creabea gedoe dus.. Hoop dat het een nuttige en aangename cursusdag voor je wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden