snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneOh, en jij denkt dat je werkeloos toe kunt zien Snoep??? Dacht het niet, je gaat vast gelijk van te voren lopen poetsen... poetsen en nog eens poetsen en vervolgens roep je dat de boel niet goed geregeld is en ga je reorganiseren... mooi, dan kun je toch maar beter gelijk alle touwtjes in handen krijgen? Lenie, je ziet: de bruiloft is al helemaal geregeld....quote> wat ken jij mijn toch goed von.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 jawel hoor Von...dit durf ik te zeggen...eerlijk waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: jopiequote> Mooi Joop. Tijd om te gaan eten denk ik, ogen beginnen te lekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Okee dan Lenie... we helpen je wel herinneren als je over 30 jaar toch nog een keer de sprong wilt wagen.. Lieve Snoep... ik hou van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneLieve Snoep... ik hou van je quote> ojee..heb ik wat gemist;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 mooi Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneOkee dan Lenie... we helpen je wel herinneren als je over 30 jaar toch nog een keer de sprong wilt wagen.. Lieve Snoep... ik hou van je quote> proest dan ben ik 72??.....whaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nee hoor Snoep, ik vind je gewoon een heerlijk mens... maar volgens mij wist je dat al wel?? toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Lenie... je weet maar NOOIT, hihi. Jonkie ben je trouwens nog zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneNee hoor Snoep, ik vind je gewoon een heerlijk mens... maar volgens mij wist je dat al wel?? toch???quote> tuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 vergips me een jaar ... 73... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Lenievergips me een jaar ... 73...quote> zijn de eerste tekenen van ouderdom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ben je al ZOOOO oud dan Lenie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 ja erg he?? haha...ik ga even wat doen hier nu... die honden en kinderen maken er een puinhoop van in 1 dag..pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneBen je al ZOOOO oud dan Lenie?? quote> 43 jaar. Tsja, dan ben je al totaal verlept! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: YvonneBen je al ZOOOO oud dan Lenie?? quote> 43 jaar. Tsja, dan ben je al totaal verlept!quote> wij zijn in de bloei van ons leven gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gunn Originally posted by: YvonneBen je al ZOOOO oud dan Lenie?? quote> 43 jaar. Tsja, dan ben je al totaal verlept!quote> wij zijn in de bloei van ons leven gunnquote> Nou ja, 'k ben ook al 35. 't schiet al op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gunn Originally posted by: YvonneBen je al ZOOOO oud dan Lenie?? quote> 43 jaar. Tsja, dan ben je al totaal verlept!quote> wij zijn in de bloei van ons leven gunnquote> Nou ja, 'k ben ook al 35. 't schiet al op...quote> inderdaad.... en bij mannen gaat het altijd sneller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gunn Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gunn Originally posted by: YvonneBen je al ZOOOO oud dan Lenie?? quote> 43 jaar. Tsja, dan ben je al totaal verlept!quote> wij zijn in de bloei van ons leven gunnquote> Nou ja, 'k ben ook al 35. 't schiet al op...quote> inderdaad.... en bij mannen gaat het altijd snellerquote> Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... stelletje jonkies... Nou, ik ben op weg naar de 60... klinkt oud, maar is het niet hoor.. Trouwens... Kees IS 60, die is op weg naar de 70 hahahaha.... (vindt hij niet leuk dus:$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zo, en nu even eten ... en aandacht aan die 'ouwe Kees' geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 misschien moeten we voor die oudjes maar een apart draadje aanmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gunn Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gunn Originally posted by: YvonneBen je al ZOOOO oud dan Lenie?? quote> 43 jaar. Tsja, dan ben je al totaal verlept!quote> wij zijn in de bloei van ons leven gunnquote> Nou ja, 'k ben ook al 35. 't schiet al op...quote> inderdaad.... en bij mannen gaat het altijd snellerquote> Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... stelletje jonkies... Nou, ik ben op weg naar de 60... klinkt oud, maar is het niet hoor.. Trouwens... Kees IS 60, die is op weg naar de 70 hahahaha.... (vindt hij niet leuk dus:$)quote> hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik ben hele;)gaar mijn posting kwijt en ben zo nuchter als een aap/konijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 O God, hij stond op muziekdraadje, hoe die daar nu terchtkomt, nog nooit iet op gedaan, 2de poging voor Lenie Lenie, ik gun het je! Laat je niet gek maken door anderen hier, zijn gewoon beetje jaloers dat jij wel geslaagde date hebt mbv lieve vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Had hele tekst ingetypt, weg!!!!!!!!!! Eeerst Ajax kijken, kom zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden