Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedemorgen voor wie wakker is of zo wordt. Kofie, thee en de lekkere broodjes staan in de keuken op het aanrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Kijk hier net op mijn klok en zie dat het nog geen 7 uur is. Dacht dat het al een uur later was. Maar ja de hond maakt me iedere keer vroeg wakker:) Ik doe de koffie wel in de thermoskan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goeie genade.... en ik dacht nog wel dat ik me verslapen had... dat er al bladen vol geschreven zouden zijn..... hihi. Goede morgen Suiker, lekker dat ontbijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedemorten Yvonne. Het is zondag he, dus kunnen veel mensen uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goeie morgen Suikertje en Yvonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedemorgen Esperanza, slaapt iedereen nog bij je thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 De jongste slaapt in het weekend bij haar lief en de rest, ja, ligt nog in het nestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Heb je nu al een plu Suiker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nee nog niet Esperanza, Ben ook al paar dagen ziek. Ben alleen in supermarkt geweest en verder niet bij een winkel geweest. Volgende week hopelijk weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Yvonneke, ik heb net seringen geknipt. Heb jij geen tip hoe ik ze langer in een vaas kan houden ? Na een dag zijn hier al verwelkt en ik hou zo van de geur die ze verspreiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Oei Suiker, dat wist ik niet, heb ook nog niet bijgelezen. Toch niks ernstig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Pfff, Esperanza, geen idee, zal een zoeken... maar inderdaad, ze ruiken heerlijk. suiker.. grieperig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nee, ik ben wat grieperig, slik veel paracetemol, maar helpt weinig. Ook was ik ineens mijn stem helemaal kwijt, maar dat komt denk ik meer door de spanning van afgelopen week in mijn prive leven. Maar daar ga ik hier ff verder niet op in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je YvonneKE noem. Iemand hier in het dorp, een fantastisch mens, staat altijd voor iedereen klaar, is ons Yvonneke. En aangezien jij meestal iedereen van ontbijt voorziet....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Trouwens, bedankt voor de broodjes Suiker, en dat terwijl je ziekjes bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Graag gedaan Esperanza, maar is ook eigen belang hoor:) Moet zelf ook blijven eten anders gaat het niet goed met mijn suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nee hoor Esperanza, vind ik absloluut niet erg, best wel leuk eigenlijk... Suiker, ik heb van die hele grote vitamine C tabletten met 1000 mg per stuk (die gewone die je aan kinderen geeft hebben maar 60 mg per stuk). Als ik grieperig wordt dan neem ik er daar 4 per dag van en dat helpt echt. het is een overdosis vit.C, maar dat kan geen kwaad, het teveel pies je er gewoon weer uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Tot 1 jaar geleden at ik overdag bijna niks. Begon pas te eten na 6 uur en dan ook in grote hoeveelheden. Nu is het keurig 3 maaltijden per dag. Kan er nog moeilijk aan wennen om sóchtends iets te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Dank je Yvonne, het is nu zondag, maar zal morgen eens kijken. Ik eet wel veel fruit hier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 goede morgen frummels. nee ik heb niet uitgeslapen hoor. ik werd het bed uitgedrukt en toen kroop ik er aan de andere kant weer in......... tja toen werd het groot feest natuurlijk maar is er ook verse koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Jezus Suiker..... Maar, goed bezig nu. Komt helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Dank je Esperanza, toen ik dagelijks dronk leefde ik idd erg ongezond. Koffie staat bij mij Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 ja suiker maar die is al een uur oud BLehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Tja, als ik daar aan denk, het drinken, liever niet. Maar ja, daarom zitten we hier he. Eigenlijk is dit een prettig vloeisel uit een hoop ellende. Ik hoop dat ik, en iedereen die het wenst (VURIG HOOPT), droog mag blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden