Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Jen, niet dat het er veel toe doet........ Pfffffffffff.............. Natuurlijk doet dat ook iets.........\ Mag ik vragen hoe oud je broer was en welke leeftijd jij had bij het gebeuren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 26, hij; 14, ik. Oudste en jongste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik weet niet wat ik moet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Niks hoor. Bij jou is het nog veel recenter, ik wens je alles sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Wat heb je meegemaakt ? Op zo'n jonge leeftijd................. Serieus, het klinkt raar voor menigeen maar mijn hart bloedt voor jou. Ik wou dat ik je kon helpen. Allez, DESTIJDS dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Tsja. Lief van je Esp. Ik ga er wel niet verder over uitweiden, het ging hier trouwens over jou. Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ja, het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ok. Ik ga ook wissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Lieveke, vooruit, naar den bakker !!!!!!!!!!!!!!!! Zo dadelijk word Yvonneke wakker en dan moet je twee dingen in gedacht houden.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Koffie en... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Koffie en....... Den dagdraad keurig openen !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Gunn, gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Hahaha daar waag ik me niet aan. Den draad ... de bobijn van ons Liliane is te kort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Nou nou nou.............. Ik heb nog wel op een tapijtweverij gewerkt. Ik zal der eens eentje pakken ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Gunn ????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ben er nog. Jakkes, 'k voel me niks lekker. Heerst er een virus op 't ogenblik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ja Gunn, het heerst inderdaad. Zou je wel al moeten weten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: EsperanzaJa Gunn,het heerst inderdaad.Zou je wel al moeten weten !quote> 'k ben zeer gedisciplineerd in 't niet volgen van nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Compleet naar mijn hart ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 'k Moet wel gaan oppassen met MIJN HART !!!!!!!!!!! 'k Heb het hier al een paar keer gebruikt en dan in combinatie met zo'n mooie rode appel................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 dan is het wachten op de prins he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 DE prins............ Ooit v e r k r a c h t geweest ???????????????????//// Ik ga nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden