Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ja echt, roken. Gdv. Je pakt oude mensen hun pleziertjes toch niet af? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Mijn vriend rookt ook. En mijn vader dus al helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik ga ook maar eens mijn oogskes toedoen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik ben er nog, mensen. 't is wat afgezwakt. Kijk nu wat YouTube filmpjes. 'k ga zo slapen. 'k zie jullie morgen weer. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik kan mijn man wel ergens begrijpen. Hij is zwaar cara patient. Evenals onze oudste dochter. Het zit gewoon in de familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ik heb zin om me te bezuipen. Raar. Nou ja, gewoon niet doen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Met andere woorden Jenneke, ik heb wel de faciliteiten maar niet de rust. Spijtig, ik had je graag welkom geheten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 JEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 oeps... Tja, nerveus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Jenneke, lieveke, mag ik vragen hoe oud je bent ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 38. Und sie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ich......... 21.12.1963 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ok. studeer je dan voor een drs. ? Of voor de middenjury ? Met alle respect................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Een postuniversitaire opleiding. Ik heb al een aantal jaren gewerkt... Een jaar of 14 eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Aan de middenjury zie ik me niet meer beginnen. Da's best zwaar, moet je moed voor hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ok., ik tracht het in gedachten te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Mijn zus heeft dat behaald. Haar diploma langs de middenjury Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Mijn schoonbroer ook. Niet simpel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik ben nu bijna nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Meiske toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Sorry, onze berichten hebben elkaar gekruist. Voor mijn zus was het een super overwinning aangezien mijn zus in haar jonge jaren gezien werd als een BLOer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Dat spijt me zo Jen. Het is/was niet mijn bedoeling wonden open te rijten...................... Jezus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Deed je niet Esperanza. Ik bedoelde gewoon: ik begrijp de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Allez, partners in groot, intens verdriet dan maar ?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 awel zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden