Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Dat glas cola van Lenie kan wonderen doen. Je moet het wel in huis hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 schenkt glas cola in voor Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 eigenlijk zouden we hier een chat moeten hebben he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 'k houdt 't op de thee. Hoewel 'k cola in huis heb (twee blikjes) drink 'k 't eigenlijk nooit. En 'k heb er nu zeker geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Voila, een glas cola voor Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ik heb even wat gegeten en gedronken...ik ga nog een poging wagen. Gunn...sterkte.. Es... Kop op he?..xxx Jen... slaap lekker straks.. tot morgen..dikke slaap knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Truste Lenie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik wens je veel succes Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: Jeneigenlijk zouden we hier een chat moeten hebben he.quote> Daarom Jenneke zoek ik naar een eventuele bijeenkomst.Niet dat dat aan mij is.Komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik ben wel naar veel mensen hier nieuwsgierig, maar de anonimiteit is me ook wel wat waard. Moeilijk. Ben trouwens geen meetingmens. Haha. Helemaal niet eigenlijk. Stil muurbloempje eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Hetzelfde geldt voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Dan moet Gunn het woord maar voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Hier ook zo'n heremiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: JenDan moet Gunn het woord maar voeren.quote> Grappenmaker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 In feite ben ik voor een stuk beginnen drinken omdat ik dan veel vlotter in de omgang ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 By the way aangezien ik even niet heb bijgelezen kan iemand me zeggen hoe het met Madelief gaat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: JenGoed!quote> Komt even hard over zo''''''''''''''n GOED !Allez, geef haar mijn liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Sorry Esperanza, was niet zo bedoeld. Maar ik ga ook niet parafraseren wat anderen hier vertellen. Dat zou me nogal misverstanden geven :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Is ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 en toen werd het stil. Gunn, hoe is het met je maag, en met de meer naar links gelegen ingewanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Voila Jenneke, bedankt om de stilte te doorbreken. Ik was/ben ook opzoek naar Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ik ben op zoek naar een rustoord waar je mag roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik heb er hier een. Geloof me, ruime tuin........... allez enfin, sssssssssssssssauna,,,,,,,,,,,,,,,,douches, zowel binnen als buiten,,,,,,,,,,,, //////////Wel alleen koud water........... Alleen, roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Waar ik het over heb is onze prive. Ik mag van mijn man niet roken. Niet altijd makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden