Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: GunnToch zie 'k enorm tegen de komende jaren op. Vanaf m'n dertigste is m'n leven een drama voor me. Die rotdrank heeft daar uiteraard ook toe bijgedragen.quote> 35 was een rotjaar voor mij. Nu ben ik 38 en het gaat veel beter. Goh, we zijn nog jong Gunn. We hebben toekomstperspectief toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Echt Esp? Ach ja. Morgen nieuwe dag. Ik zag een hele goede film trouwens. Maar die heeft niks met adb te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Maakt niet uit lieveke. Je naam trekt telkens mijn aandacht aangezien een nichtje van mij Jennifer heet en wij noemen haar natuurlijk Jenneke. Voor de rest Jenneke, studeert en doe je best !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Zal ik proberen meiske. Vanaf overmorgen. Ik heet natuurlijk helemaal niet Jen, maar vond het een goede nickname. Omwille van een paar dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Toch maar weer even ingelogd. 'k voel me écht niet goed. 'k heb overal pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Is een fantastische nickname... Even for the record.............. Ben je wel student ?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ok. Gunn, waar heb je pijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Gunn toch... ik zou je zo toewensen dat het wat beter gaat. Pijn kan je niet gebruiken. Esperanza, ja ik ben terug even voor een jaartje student. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: EsperanzaJa Jenneke enSTOMDRONKENquote> Es? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 In de zonnevlecht streek. In 't midden, net onder m'n ribben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 YEP Lenie Krijg ik nu een collectieve forum ban omdat ik eerlijk ben ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 je maag Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Is dat niet je maag Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ... zeiden we in koor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 haha, niet van mij hoor Es... het is alleen maar goed als je eerlijk bent. maar hoe je het ook went of keert...... jammer. toch? wie ben ik om je te veroordelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: Lenieje maag Gunn?quote> Dan zou 'k toch pijn links moeten voelen, en 't is meer in 't midden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Slapeloos Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ja jen..as always.. Gunn je maag hangt in het midden hoor...net onder je borstbeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Volgens mij ligt je maag in 't midden. Ik had daar pijn toen ik zoop en weinig at. Maar anatomie is niet mijn sterkste kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Oké, de kamillethee is aan 't trekken. Wellicht ebt 't dan wat weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 ''De maag is een gekromde zak en ligt links boven in de buikholte.'' - Wikipedia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 weet je wat bij mij helpt als ik last van mijn maag heb... heel stom, maar een glas cola Es....niet schrikken van mij hoor haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Luister, er is nooit een reden om te drinken, wat we onszelf ook wijsmaken. Ik laat gewoon weten dat ik gedronken heb. Ik heb dat MIJN MAATJE al een paar uur eerder gemeld. Ik kan gewoon niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: Gunn''De maag is een gekromde zak en ligt links boven in de buikholte.'' - Wikipedia.quote> hihihi, apart...voelt als het midden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 waarom Es? Wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden