Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Allez, ik dan he Gunn. Diep down......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Heb je daar medicatie voor? En dan bedoel 'k niet de 'Zelfmedicatie' uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 BEDANKT dat je er even bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: EsperanzaBEDANKTdat je er even bentquote> Hé, 't is al goed. 'k kwam naar 't adb forum in de ijdele hoop nog iemand te treffen. En waarachtig, er is nog een iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Allez, zo nuchter ben ik nog wel om je spellingsfouten te zien. Neemt niet weg Gunn dat ik nood heb aan een babbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Oeps, dat was een hele domme spelfout. Gecorrigeerd. Nood aan een babbel, Esp? Gooi 't er maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 HOGE NOOD !!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 'k weet even niet zo goed waarover te praten. En 'k wil zodadelijk nog een poging wagen om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik weet niet of ik dit kan. Ben kapot. Tja.................. ppppfffffffffffffff.................... Heb ik al zo dikwijls gezegd maar elke keer krabbel ik overeind. Dit is echt geen klaagz\ang Gunn. Blijf er ook niet voor wakker. Ik zal mezelf niks aandoen, echt niet, ik kan gewoon even niet meer. Mijn man en ik hebben twee , amai, ongelofelijk mooie dochters. Als ik U alles zou doorsturen zou je zeggen......................... ?????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Gunn, het is ok., ik ben mijn ei kwijt. Ga slapen, wel te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Kun je mischien met een koptelefoon op even naar wat muziek luisteren? Dat helpt bij nog wel eens als 'k depri ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Het komt wel goed lieveke, bedankt voor het luisteren, het komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Mooie dochters? Als ze om en nabij mijn leeftijd (35) zijn, wil 'k ze best weleens ontmoeten. Neen, laten we dat maar niet doen. In mijn toestand is 't niet verstandig om op zoek te gaan naar een partner. Die zou 'k doodongelukkig maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hela Niks daarvan he En daarbij lieveke, ge zijt nog zo jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Jenneke, het is wel kwart voor twee !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Toch zie 'k enorm tegen de komende jaren op. Vanaf m'n dertigste is m'n leven een drama voor me. Die rotdrank heeft daar uiteraard ook toe bijgedragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Zullen we 't maar beëindigen dan? Dan zien we elkander morgen weer hier. Welterusten, Esp. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Gunn, wat zou je denken van een bijeenkomst. Mag wat mij betreft in een vrij comfortabel hotel. Iedereen anoniem, maar, HOE DOE IK DAT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Welterusten Gunn. Nogmaals, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: EsperanzaGunn,wat zou je denken van een bijeenkomst.Mag wat mij betreft in een vrij comfortabel hotel.Iedereen anoniem, maar, HOE DOE IK DATquote> 't spijt me, Esp. 'k ben geen held in organiseren. Gooi 't morgen in de groep. Er zijn er vast wel een paar die je daar bij kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Het is een DRONKEN gedachte van me. Geloof me, als ik ooit geld genoeg heb, realiseer ik dit. Weet nog niet goed hoe.............. Wel weet ik een ding, Hotel des Indes................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 En, ik gooi dit niet in de groep. Absoluut niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan gewoon niet meer Gunn............... En ik wil, ja, weet niet of het mag van Tactive, ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: EsperanzaJenneke,het is wel kwart voor twee !!!!!!!!!!!!!quote> I know Esperanza. Mijn film is net gedaan en ik lees bij... Jij ook nog klaarwakker dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ja Jenneke en STOMDRONKEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden