Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Mijn vader vindt dat het leven zinloos is als er geen bestaan na de dood is. Maar wat doe je als je niet gelooft? Een ander soort van zin zoeken, denk ik. ALs je erover denkt, is ook een leven na de dood zinloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Hallo Jopie, Sorry, val er zo maar tussen, ik heb niet terug gelezen. Heb ook geen idee wat de vraag was en al helemaal niet wat het nut van het leven is maar dat is volgens mij dezelfde vraag als wat de zin van het leven is. Die vraag noet je volgens mij niet stellen. Het leven is er en wij zijn er onderdeel van. Je kan er van genieten of jezelf met zinloos gezeur gek maken Ik kies voor genieten. Nu zal ik door de moeilijkdoeners wel voor simpel gehouden worden maar dat heb ik er graag voor over. Ik hou er gewoon van, de mensen, mijn mensen, mijn stad, mijn land, mijn wereld. Ik kan het iedereen aanraden: stop met interessant doen en ga leven, geniet, kan jou het schelen of het zinvol is of nut heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Jen, Als je een meisje bent Als je net als ik een jochie bent wil ik een alcoholvrij biertje met je drinken :beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Jopie, Van jou weet ik het zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Tuurlijk ben ik een meisje Harry. Maar dat alcoholvrij biertje sla ik ook niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 I like you :beer: (alcoholvrij natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 monsters? :$ Nou nutteloos zijn, da's heerlijk. Ik hang lekker bank momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik hang heerlijk in een, ja wat eigenlijk, het hoort bij de eetkamer. Een soort fauteuil op wieltjes, het zit geweldig. En ja Hannah, dat heb je precies goed gezegd! Het zou mijn slogan kunnen zijn: De zin van het leven is zin hebben in het leven! Je weet niet half hoe geweldig je bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 een vriend van me staat op het punt om de ambulance te bellen voor spoedopname alcoholmisbruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Och dat is niet zo mooi Jen. Is hij nu bij jou? Of is het juist wel goed? Dat hij beseft dat er iets moet gebeuren? Sterkte in elk geval, voor je vriend en voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Nee het is eigenlijk eerder een kennis geloof ik. Ben met hem aan het chatten. Ik denk dat het goed is ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Chat hem de hulp in Jen als je dat kan, waarschijnlijk het beste wat hem kan gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 voor de derde keer? Misschien cynisch Teveel, maar ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 stick van kpn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ah ok. Goed gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik ben nu erg aan het lachen met mijn kennis, op een leuke manier. Zat is hij gelukkig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Je hebt gelijk Smikkie.... Aiai nachtdienst, dan ben ik weer een solo nachtploeg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik wil wel begrijpen dat iemand dood wil, maar dat doet pijn. Omdat ik het op mezelf betrek. Moet ik dan ook dood willen als iemand die ik graag zag... Te begrijpen? Weet niet hoe ik het moet uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Naderhand. niet dat je sterven zou maar de tuin die bloeien bleef en ik ook zo af en toe niet dat je niet meer bent maar wij leven nog altijd onze godverdomde dagen niet dat je zelf koos maar dat alles naderhand hetzelfde bleef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Spud, Jij begrijpt en hebt er vrede mee dat je vriend uit het leven wilde stappen. En je mist je hem. Dat begrijp ik en kan ik me helemaal voorstellen. Maar waarom wil je daar over discussiëren, en sterker nog, wat valt er in zo 'n discussie te winnen? Sterkte, rust en vooral aanvaarden wat je niet veranderen kunt wens ik je... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik snap dat Spud over zelfdoding wil praten. Is een beladen onderwerp vol taboes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Welterusten wens ik wie nog wakker is. Slaap lekker, droom mooi. En... aanvaard wat niet te wijzigen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Aanvaarden doe ik. Maar het een plaats geven he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Da's waar Smikkie, da's verschrikkelijk. Maar was dat echt de reden? Ik vind het moeilijk in te schatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Terusten Teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden