Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Even speciaal ingelogd om de kamer te versieren AR is jarig :moon::moon::moon::moon: :moon::moon::moon::moon: :moon::moon::moon::moon: :moon::moon::moon::moon: :moon::moon::moon::moon: Albert, H A P P Y B I R T H D A Y Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Dan ik ook maar even, zo sneu, als er geen slingers hangen. dus even een copietje van gisteravond. Ja hoor, Albert heeft zijn verjaardags datum ingevuld. Hieperdepiephoeraaaaaaaaaaaaa!!!!!! Huhhh??? de slinger is niet gecopieerd, Dan moet je toch echt even naar de draad van gister. (ik zag je wel ingelogd hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goedemorgen Fibo. ja voor mij ook lekker bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 goeienmorgen alle AR van harte:; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Lekker dan Snoep, je slinger begint goed met je verkeerde been uit bed gekomen? Fibo, je bracht me meteen aan het lachen met je link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 en goedemorgen voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Fijne dag Fibo! En luitjes kijk uit...kijk uit.....hete koffie!!!!!!!!!! Net verse gezet want Albert komt zo naar beneden als jullie je nu verstoppen gaan we zo heel hard zingen als hij binnen komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 fluister; goedemorgen jongens.... Snel een bakkie, verstop ik me achter het gordijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 ja goed zo Gwen volgens mij hoor ik boven al wat gestommel hij denkt vast dat we hem zijn vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: ShahireLekker dan Snoep, je slinger begint goed met je verkeerde been uit bed gekomen?Brilletje nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Nou Albert, Move on. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ikke niet Tina ze was te laat met wijzigen nu staat het eronder haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: albertina Originally posted by: ShahireLekker dan Snoep, je slinger begint goed met je verkeerde been uit bed gekomen?Brilletje nodig?quote> die heb ik al op...jullie zijn vervelend:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 maar evengoed hou ik wel van je hoor Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 ...ik krijg kramp en stijve knieen... en het gordijn kriebelt... en ik heb ook een beetje koffie gemorst, nu is er een vlek op dat stomme gordijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 en je voeten zijn er onder vandaan te zien Gwen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Doe ik vandaag met je mee Bor om de eerste niet te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik doe ook mee, het moet maar eens afgelopen zijn met dat loze gebabbel hier op de vroege ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Geef AR een knuf van me, ik moet weg..... En ik heb shout op de gordijnvlek gedaan, nu zie je het nog beter..... Goede, droge dag, lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Morgen Jaap, veel plezier hier in de Ardennen! Leuk leuk Gefeliciteerd tijgertje van me!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Hmm niet helemaal gelukt maar het heeft wel wat zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik ben weer weg. Werken geblazen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Fleur, mooi hoor, ik doe het je niet na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ja ik ben druk Bor heb het zelf ook door tijd voor douchen en aankleden zit in straks om 9 uur in ieder geval op de fiets voor wat leuke boodschapjes laterssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden