lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 gegroet Lara, welkom in de huiskamer neem een knusse stoel en zet je erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Welkom hier Lara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hoi Lara, welkom hier. Ik hoop dat je veel aan dit forum zult hebben. Ik heb er in ieder geval heel veel aan en het heeft me erg gemotiveerd om door te gaan op de goede weg. Wens voor jou hetzelfde. Al was het alleen maar om je te kunnen uiten, wat zo'n opluchting kan geven! Niemand veroordeeld je hier en je kunt zoveel kwijt als je zelf wilt. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 waarom vrouwen stiekem drinken.... zat even bij mezelf na te denken waarom ik dat deed allereerst om niet toe te geven dat ik aan drank verslaafd was en inderdaad om te denken dat het problemen zou oplossen even weg van alles, probleem is er niet meer dacht ik totdat je weer ontnuchterd bent... da's vreemd...probleem is er nog en nu lijkt het wel erger daar nam ik dan maar weer een borrel op en ik en drank op: zijn echt niet leuk samen willen jullie niet graag zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Dag Lara, mooie naam, doet me aan dokter Zjivago denken en het mooie Lara's theme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Zondagmorgen had ik me verslapen. Ik zet mijn koffiezetapparaat, die een timer heeft, altijd om half 6, als ik vroege dienst heb. Zo kan ik twee kopjes koffie drinken en ontbijten. Nu werd ik wakker op de tijd dat ik moet douchen, ik dacht, goh wat zonde van de koffie. Ik heb het nu in een spa flesje gegoten, ik moet 3 kwartier rijden naar mijn werk en zo kon ik toch onderweg eten en koffiedrinken. Maar oh, wat was dat heet aan mijn handen en wat bleef het ook lang heet. Iemand tips voor hoe het anders kan? Een beker met schroefdop is geen optie want dat is teveel gedoe als je moet rijden. Hahahaha, wat een verhaal he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Herkenbaar Sha......ik en drank is ook een ramp om te zien, mensonterend. Doen we niet weer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ER er zijn thermosbekers waar een tuutje aan zit, zo kan je veilig autorijden en koffiedinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Emma, er schijnen van die frisblikjes houders te zijn voor in de auto en dan met zo'n NS koffiebeker met deksel erop erin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 of gewoon je eigen niet meer verslapen..dan kan je je je koffie thuis op drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 De beste tip is van Snoep, jij gaat door voor de bonus, hahahaha, dank je wel;) Nee hoor, ik ga jullie tips goed bebruiken, dat wist ik helemaal niet zeg, dat zoiets bestond. Maar ja, ik ben ook niet helemaal van deze wereld soms, hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 en wat krijg ik dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 een stofzuiger Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Een dikke Bossche Bol, Snoep, want blijkbaar lust jij die graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 doe maar liever de stofzuiger dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Een robotstofzuiger, dat zou ik wel willen. (Lui, ik? Neuh ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wat weerhoudt je er dan van Wijffie? als je zelf ook zegt dat het je meer rust zou geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 wijfie...dat besluit had je toch pas genomen om nu definitief te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 eigenlijk een stomme vraag van mezelf vind ik als ik naar mezelf kijk weet ik ook hoe moeilijk het was om definitief afscheid te moeten nemen van de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ja maar eens zou je wel moeten als het toch elke keer weer mis gaat als je het echt wilt dan lukt het ook jou wil is wet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Je hebt van die bekers met een schroefdop en een afsluitbare tuut, zoals die er zijn voor kinderen, misschien een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Lara, hoe gaat het met niet drinken? of in ieder geval het minderen ervan ik begreep dat je bijna dagelijks met je buurtjes wat drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Bedankt allemaal voor jullie hartelijke welkomswoorden, dames en ev. heren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Dank je, Lara, ook, voor de tip. Sha, juist omdat we weten hoe moeilijk het is, wil je zo graag een ander helpen om ook te voelen hoe het is om de drank niet meer nodig te willen hebben. Zo doen we dat toch allemaal hier, we weten wat het is en daarom geven we elkaar steun en ondersteuning voor dit mega moeilijke probleem. Dus, nee, helemaal geen rare vraag. Je probeert een ander ook de ogen te laten openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja, meestal om een uur of 17.00 komen we bij elkaar en drinken dan een paar drankjes, de een puur, de ander zoals buuf en ik, gemixt, maar dat is zo'n gewoonte geworden, en ik heb er eigenlijk een beetje genoeg ervan. Soms loopt het wel eens wat uit de hand, zoals laatst, en dat gaf bij mij de doorslag om er maar eens helemaal mee te minderen en dan te kappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden