Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Geef het hem Jenneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Lievekes, ik ben weg nu. Jenneke, doet dat goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik mis een Belgisch vlaggeske bij de emoticons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Sorry Caligula, heb niet eens geluisterd maar de eerste de beste link gecopieerd :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Originally posted by: CaligulaDH@Esperanza...pfff Wouterke??? Wouterke...piepklein kabouterke... Pfff kan weer naar de psych...trauma komt weer terug!quote> Ha, een pseudoniem verklaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Jullie schrijvers noemde ik al, die zijn in België gestorven. En acteurs hebben wij ook! Mathias Schoenaerts, Jan Decleir, prins Laurent, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Waarom zouden wij het water moeten bedwingen? Wij gingen gewoon ergens wonen waar het water niet bedreigend was. Slim toch? En waarom zouden wij fietspaden moeten hebben? Ik haat fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Maar Maxima, ok, daar moet ik op passen. Dat hebben we hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: CaligulaDHHey zijn wij hier nu alleen???quote> Eindelijk, we kunnen ons echt laten gaan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 En ik mag liever Franse kaas, nah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Neenee, Nl en Luxemburg worden bij België gevoegd. En we pikken Frans-Vlaanderen ook terug in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Neeneenee, je hebt het alweer helemaal verkeerd begrepen. Brussel blijft natuurlijk gezellig een wereldstad. Maar in Amsterdam worden alle Engelse teksten verwijderd, want dat gaat er toch een beetje over. Als je mij in Amsterdam dropt, dan denk ik in een plattelandsgemeente van de VS te zijn aanbeland: overal professional footwear te koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Je hebt gelijk. Amsterdam is een wereldstad. Het personeel in hotels spreekt niet eens Nederlands, want die taal gaat toch verdwijnen, wat jullie betreft. PS: waarom niet cogito ergo doleo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Die moest ik opzoeken, geef ik toe. Latijn is wel érg lang geleden mijn beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ja, hij weet dat en ik denk dat hij het maar een raar gedoe vindt. Maar wat je eigenlijk vraagt, is of hij mijn probleem kent? Ja, dat heb ik redelijk snel verteld. Hij ondersteunt me hard, o.a. bij het nemen van baclofen, wat me over het algemeen helpt als minderaar. Vandaag, vanavond, was dus moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Er is hier een baclofendraadje onder thema's. We zijn hier met een aantal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Naltrexon ken ik alleen van naam. Baclofen helpt bij mij; ook mijn vriend is er heel enthousiast over: ik koop nu geen drie bakken bier per week meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Slaapwel Caligula, ga ik ook maar eens beter doen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden