Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 nou idd...een heel verkeerd beeld...Made is een Schatje... en ziet er totaaaaaaaal anders uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Daar zoek ik al zo lang naar Rae, maar volgens het "opstapel principe", wat mij als gevolgtrekking ook logisch lijkt, zou mijn bloed voorheen al lang uit 100% alcohol hebben moeten bestaan. Er moet dus een andere verklaring zijn, waarmee dan weer de gebezigde theorieën op de schop kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: CaligulaDHAls nu gewoon niets meer drinkt...Dan hoef je je toch ook niet meer druk te maken over hoelang en weet ik veel wat? Niet meer drinken, dan komt alles goed.quote> Daar gaat het niet om Wouter, en is al helemaal geen antwoord op mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Emmaroos, fijn dat het achter de rug is en dat het dragelijk was. Fijn ook dat ze wat gevonden hebben en dat er iets aan te doen is natuurlijk, anders bleef je toch maar in het ongewisse. Ik ben ook weer present. De verdovingsprikken blijf ik het ergste vinden, en eenmaal buiten kreeg ik diverse keren de griezels ( net of je een koude rilling hebt) over me heen van het trekken, vijf dus. verder thuisgekomen was ik drijfnat:$ Want ik wilde mijn mond spoelen, maar kon alleen maar lichtelijk slurpen. afijn met 1 beker kunnen spoelen en vier er naast natuurlijk:angry: Verdoving in mijn mond is zo goed als uitgewerkt, zit nog wel in de kaak hoor maar mijn mond en lippen voel ik weer. Heb ondertussen ook al 4 paracetamol op, de eerste twee meteen na het spoelen, dus zelfde verhaal, weinig om mee weg te spoelen veel weer over me heen ach je moet toch wat hè Ik heb ook al 2 bekers bouillon op, de eerste met een ijsblokje er in, omdat het anders te heet was want alles ligt open natuurlijk, dus die moest wel lauw. Verder valt het me tot dusver nog alles mee hoor En ik heb een stralende lach:D Vanavond ga ik uitgebreid eten, vanille vla met geprakte banaan;) en misschien doe ik er nog wel paneermeel doorheen (vult lekker). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 ER...klopt het dat je geen FB meer hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 en bedankt Caligula.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ja, klopt, Lenie. Ik werd gestalkt door iemand en ben er eerst maar afgegaan. Kon die persoon ook blokkeren maar heb hiervoor gekozen. AR, wat vervelend allemaal voor je zeg, sterkte verder hoor. Ben blij voor je dat je het nu achter de rug hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Wouter, wie hapt er nu, hahahaha. Ja, jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Wat vervelend Emmaroos dat je hierom je FB account hebt moeten deactiveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 borretje, wat is craving eigenlijk als ik zo vrij mag zijn dat te vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 borretje, wat is craving eigenlijk als ik zo vrij mag zijn dat te vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Vicks, doorbijten nu he? Kop op hoor meis! Lenie hoi! Hondjes, ahum, weer thuis? Zoon ook he? Heeft ie het leuk gehad? AR, je klinkt altijd zo heerlijk positief. Maar het is een hele ingreep zeg! Je dinner klinkt heerlijk:D Wouter, nee geen dokter Deen, heel wat zuidelijker. Maar toch een eiland. En er is niets mis met mannen die er graag verzorgd uitzien, kijk maar naar AR, die heeft er ook wat voor over! Winkelen is voor mij niet eindeloos twijfelen en treuzelen. Ik ga recht op mijn doel af en hebbes.... Daarna ergens lekker lunchen en dan naar huis. Maar ik doe het zelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Dankjewel Madelief, heb het nodig want zojuist is een gevoel van onbehagen toegeslagen en voel me nerveus en voel me anders als anders trouwens, mijn eerder bericht staat er dubbel, terwijl ik het toch maar een keer geplaatst heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 hey Made...jij hij heeft zich gruwelijk ( op een leuke manier) misdragen.. de hondjes waren zondag te logeren..maar de oppas vond ze zo leuk en lief ze vroeg of ze nog 1 dagje mochten blijven.. weljaaa..geniet er van ( ze heeft zelf ook zulke honden gehad) Wouter...mantelpakjes??...heb ik niet eens ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Heb dan wel geen mantelpakje maar zou niet misstaan naast de rest van mn garderobe haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 nee dank je Wouter... niet mijn stijl. en dat je een leuke vent bent dat heb ik gelezen...ik mag je humor wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 lekker gewoon en makkelijk, maar wel netjes..of zoiets:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 De rest blijft gewoon in je bloed, mop, of heb jij een tappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 De strijd is begonnen, dat wil zeggen ik voel me ongemakkelijk en rottig en hoofd tolt een beetje en natuurlijk mist mn lichaam die stof dit zal nog wat worden, en als de afkickverschijnselen bijna voorbij zijn is het weekend en mn partner is een weekend drinker en dan moet ik mijn zinnen op iets anders zetten, maar op wat, hebben jullie ideeen tips adviezen alles is welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 ik vind dat je partner op z'n minst het eerste weekend wel rekening met jou mag houden. en niet drinken... maar daar zijn de meningen over verdeelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: borretje Originally posted by: vicksborretje, wat is craving eigenlijk als ik zo vrij mag zijn dat te vragenquote> Ja, een obsessief en dwangmatige, onbeheersbare gedachte aan drank.Lichamelijke craving heb ik niet (meer) maar geestelijk wel.Het bepaald je vollededige denkvermogen, zo sterk is dat.Dat houdt dan ook een paar uur aan.En ik heb gehoord dat geestelijke craving helaas heel lang kan blijven bestaan, dus ik weet waar ik aan toe ben.quote> Ohjee dat lijkt me alles behalve fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 ja gewoon...kleding van deze tijd.. simpel..leuk.. makkelijk ;-) P.S. hier worden het pannenkoeken vandaag...op verzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: Lenieik vind dat je partner op z'n minst het eerste weekend wel rekening met jou mag houden.en niet drinken... maar daar zijn de meningen over verdeeltquote> Ik hoop dat hij dit ook wilt, hij weet momenteel nog niets van waar ik nu mee bezig ben omdat ik deze dag eerst aan mijzelf wil bewijzen, het 1e weekend zou idd wel fijn zijn maar ik ga het niet van hem verlangen uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 lieverd, dan hoop ik met je mee..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Dankjewel Lenie, en ben benieuwd naar zijn reactie ook en ook steun vanaf zijn kant is natuurlijk welkom en belangrijk zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden