Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juni 2012

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: CaligulaDH
@Vicks: Ja ik zou zeker aan de Vit B gaan. Helpt enorm voor je haar. Wat je ook kan overwegen is over te gaan op Systeem Dercos van Vichy...Kost wat, maar dan heb ook binnen een maand resultaat. En je moet het blijven gebruiken, zodra je stopt wordt je haar weer dunner. Jammer dat je een vrouw bent, anders had ik gezegd ga aan de Propecia...dat gebruik ik zelf ook, en dat werkt.(is niet voor niets alleen op recept verkrijgbaar!) Jammer genoeg moet je het wel volledig uit eigen zak betalen. Zo de dokter heeft gesproken.quote>

Hahaha dankjewel voor UW wijze raad, ik slik al een hele poos vitamine B dus dat zal wel goedkomen, kan je me meer vertellen over dat spul van Vichy, en de prijs en of het schampoo of ander soort middeltje is, en de kosten uiteraard.

Ga eens het eten opzetten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Emmaroos
Lieve Madelief,
Waat naar joh dat je die ondezoeken ieder jaar moet zeg.
Maar aan de andere kant weet je dan wel dat alles goed is, heb je je APK weer gehad, hahaa.
Zo voelt dat voor mij nu ook, heb het gevoel dat ik weer eens nieuwe kans heb gekregen voor een nieuw leven.
Trouwens lief, die mail komt er nog steeds hoor, ik vergeet je zeker niet.

Vicks, dank je, ik herken wat je schrijft, ook ik klaagde maar dat ik zo'n oude kop kreeg, wilde ook de laatste tijd niet meer op de foto, draaide steeds mijn hoofd af. Nu ik de oorzaak ken, doe ik er wat aan en ik hoop dat mijn gezicht er weer goed uit gaat zien.
Ben nogal een ijdeltuit, in de goede zin van het woord en zie er graag mooi uit.
Werk aan de winkel dus. Het enige slechte wat ik nu nog doe is roken en ik wil daar graag van af maar dat lukt me echt nog niet.
Maar veel water, thee enz drinken is ook heel goed voor je huid he?quote>

Precies Emmaroos en dat terwijl ik nog best jong ben, en van het roken wil ik ook graag af maar nu niet, ga het mezelf niet onnodig extra moeilijk maken, alles op zn tijd, laat me eens een goed half jaartje droog staan en nog een extra half jaar om trots op te zijn en dan kan ik altijd nog stoppen met roken.
Water en thee schijnt goed te zijn, koffie minder (zeggen ze) maar lust toch geen koffie (wel ijskoffie) dus dat scheelt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: CaligulaDH
@ Vicks: Gaat eens langs bij je apotheek, is alleen bij de apotheek te krijgen. Kost wat, maar werkt wel. Weet de preciese prijzen niet meer. Maar m'n ex had in haar salon nogal veel mensen met klachten over haaruitval/dunner haar etc,etc... Heb het bij veel personen van heel dichtbij mogen en kunnen zien. Het werkt. Jammer alleen dat alles wat ECHT werkt, altijd flink centjes kost...:(quote>

bedankt ik ga zeker eens kijken, wanneer dat is de vraag wanneer ik er in de buurt kom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens nog een heel mooi dekentje overgehouden aan dat onderzoek vanmorgen.

Kreeg een mooi dun fleecedekentje over en die mocht ik houden. Mee laten geven was goedkoper als reinigen, zeiden ze.

Is gelijk mijn kattenprobleem opgelost.

Onze kat springt altijd via ons slaapkamerraam naar binnenen dat geeft soms vieze pootjes. Nooit wist ik wat ik eraan doen moest. Raam dicht is geen optie, ik kan niet slapen met gesloten ramen. Een horretje gaat-ie aan krabbelen.

Nu dacht ik, ik leg een dekentje op het voeteneind van het bed zodat mijn dekbed niet grauw wordt en nu kreeg ik dus vanmorgen een heel klein dun dekentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ER, soms een beetje lezen, analiseren, informatie downloaden en doorspitten, kreeg laatst zelf te horen dat mijn ALAT-waarde wat verhoogd was, maar dat kan ook door mijn medicijnen komen, gebruik veel i.v.m. hart. Gelukkig niet veel hoor. Maar is ook wel een beetje waarom ik hier ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Of simpel gerekend: van 30 pilsjes verdwijnt er 1 via zweet, urine etc. Maximaal 20 neemt de lever voor haar rekening. Ra ra, waar blijft de rest?quote>

De rest stapelt op. Als je op die restant drinkt word je dan ook een pak sneller dronken dan normaal. Ik gebruikte vroeger zelfs dat principe bij het 'berekenen' in de winkel van het aantal sigaretten en eenheden dat ik nodig zal hebben om me lam te zuipen.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat beweging en veel vocht opnemen het proces niet versnelt. Als je veel meer en dieper ademt dan normaal en meer zweet en meer urine aanmaakt, dan lijkt het me voor de hand liggend dat je zo ook meer alcohol verwijdert. Afin, er kunnen nog factoren in mijn verhaal spelen die ik niet ken. 'k ga 't voor de lol es deftig opzoeken straks.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag Pieps...

een rare dag vandaag...

met een enorme spierpijn opgestaan?? ( ik heb helemaal niets geks gedaan?)

straks komen m'n honden weer terug na 2 dagen te logeren geweest te zijn.

@ Bolletje... had je nou nog mee gekregen dat m'n kat weer terug is?

@ ER.. fijn dat het maar weer achter de rug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net tijdens het pakken van de appelmoes viel me iets op, er staat namelijk nog een Duvel van mn partner in de koeling bovenin achteraan,

had vanmorgen een blik leeggekieperd en weggegooid maar deze heb ik niet eens aan gedacht, ik lust het geen eens dus dat is het probleem niet

maar herinner me een keer ik zo'n trek had in drank ik zelfs dáár 2 van gedronken had, jakkes.

Normaal had ik er al 3 op en nu dus niets en heb (nog) geen lichamelijke noch geestelijke problemen, hoop dat die uitblijven en ik heerlijk slapen

kan op slaapmiddeltje van A.Vogel, en ik voel mij sterker als 4,5 uur geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...