lidia Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hallo Lytse en Jane, zijn jullie er nog, daarom log ik even in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Zó weinig mensen nog? 't is weekend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ik was aan het bijlezen, raar woord eigenlijk, en zag dat jullie er waren, maar hoeft niet hier te zijn natuurlijk. Lytse, ook welterusten. Ik heb vannacht weer zo ontzettend gedroomd, toen ik onder de douche stond, zag ik 3 diepe krabben op mijn pols. Als ik gedronken zou hebben, zou ik gedacht hebben, dat komt er nu van, je weet niet hoe je daar aan komt. Maar nu niet. Werd wakker gebeld door de postbode voor verkiezingsposters, was niet blij, sliep net zo lakker en heb het echt nodig nu. Vorige week zelfde verhaal, maar dan voor de verkiezingsprogramma's, terwijl ik heel duidelijk heb gemaakt dat ik geen afleveradres meer ben. Boos mailtje naar voorzitter. Maakte me eerst kwaad, maar dat triggert mij enorm, dus naar de pc en het probleem neergelegd waar het hoort. Dat luchtte op. Toen werd het kouder en heb ik mezelf een schop gegeven om die mail naar mijn ex-as schoondochter te schrijven waar ik al 1 1/2 jaar tegenaan hik. Kan er soms niet van slapen. Schoon schip gemaakt, ik had het al chronologisch in mijn hoofd, dus was in een uur klaar. Opgelucht en trillend, want het hangt ervan af of ik een beter omgang met mijn kleindochter kan krijgen. Het kind mist me zo, zegt ze. Toen kwam de reactie: en nu een lekker glas wijn. Dat was wel even slikken, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig niet drink. En ik hoorde BamBam zeggen: niets is het waard om te gaan drinken. Bleek het 4.30 uur te zijn. Om 16uur gaan de winkels dicht, maar een stadje hier vlakbij is de supermarkt tot 8 uur open. Was het ook niet van plan hoor, maar de deurbel ging, toen ik op verzenden ging klikken, de posters werden opgehaald. En hij bleef een half uurtje bijpraten, dus was ik afgeleid. En nu gaat het verder goed. Dag 10 al weer. Als ik op 2 weken zit, ga ik jullie niet meer vervelen met de dagen, maar nu is het een steun omdat ik niet wil afgaan door te moeten melden dat het niet gelukt is. Het bevalt me goed, tot mijn verbazing gaat het ook "makkelijk". Jane, ik ben zo blij voor je dat je huis verkocht is, wat zal er een last van je schouders zijn gevallen. Maar ik ben niet de 1e die dat schrijft. Dit was een monoloog, maar voor mij toch wel belangrijk. Ga nu weer verder lezen op deze korte dagdraad. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ja, 'k ga ook slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 en ik ga ook de mand in, slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Zijn er nog nachtbrakers op deze zaterdagavond;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: BoZijn er nog nachtbrakersop deze zaterdagavond;)?quote> Ja hoor, hier ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Heb nog niet teruggelezen Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: BoHeb nog niet teruggelezenHoe gaat het met je?quote> 'k wil niet de koekoek zwanenzang uithangen, maar nee, 'k voel me niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Vervelend voor je 't is al even zo hè Weet je waar het aan ligt? Is het alleen de drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Nog eventjes tijd om te nachtbraken. Zit weer even in mijn "doe het zelf" detoxcentrum haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: BoVervelend voor je't is al even zo hèWeet je waar het aan ligt?Is het alleen de drank?quote> Ja. En nee. En dan weer ja. Voor ied're plausibele verklaring van m'n agonie, is er altijd wel weer een contra-indicatie. 't is voortdurend oorlog in m'n hoofd. Een constante hoorzitting, zonder verdict. Om gek van te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ha Dylan, Het is altijd wel prettig dat ze hier geen strikte openingstijden hanteren hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Waar gaat die hoorzitting dan over? Alleen als je het kwijt wilt hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Da's een lastige Gunn. Dat ook Bo, maar zit momenteel even niet thuis bedoelde ik, maar op de plek van m'n detox begin mei. Oftewel, bezoekje waar ik mezelf, destijds, in een leeg huis had opgesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Oh okay, snap het nu Dylan Als extra hulpmiddel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Min of meer, leek me toen wel een goed idee, helemaal weg uit eigen omgeving. Is in elk geval gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Helpt dat om niet aan verleidingen bloot te staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Daar ging het me niet zo zeer om. Verleidingen zat trouwens, want koelkast zit hier vol met drank en in de kelder zal ook nog wel het een en ander te vinden zijn. Het was meer om het idee te hebben van: ik zit hier nu even niet voor de flauwekul. Een soort versteviging van een voornemen zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Feit'lijk, hoe dien 'k te leven. Tot in hoeverre wordt 't me voorgedicteerd en mag 'k m'n eigen pad gaan. Maar 't idiote is, hoe meer restricties 'k opgelegd krijg, hoe meer 'k mezelf beperkingen opleg om me vrij te voelen. 'k voel me pas vrij in een doodlopende steeg. Geen kant meer op kunnend. Geeikt en met stricte regels. Zoals dat van kindsbeen af is geindoctrineerd en geconditioneerd. 'k ben doodmoe. 'k ga slapen. Nu écht. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Truste Gunn en een dikke nachtzoen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Dat laatste herken en begrijp ik Gunn, maar ik probeerde juist steeds daarvan los te komen. Zelf bepalen hoe te leven. Waarom wil je jezelf beperkingen opleggen? En waar komt dan dat gevoel van vrijheid vandaan? Omdat je je conformeert aan aangeleerde regels die veel te vast zitten in het hoofd misschien? Maar het is idd. laat, dus slaap lekker Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: DylanEen soort versteviging van een voornemen zeg maar.quote> Van voornemen > keuzeLees ik het zo goed?Een keuze geeft rustalthans dat geldt voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Bo: Dit keer ben ik er gewoon op bezoek. Hier ben ik wel ooit begonnen met drinken bedenk ik me opeens. Ironisch eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: DylanDat laatste herken en begrijp ik Gunn, maar ik probeerde juist steeds daarvan los te komen. Zelf bepalen hoe te leven. Waarom wil je jezelf beperkingen opleggen? En waar komt dan dat gevoel van vrijheid vandaan? Omdat je je conformeert aan aangeleerde regels die veel te vast zitten in het hoofd misschien?Maar het is idd. laat, dus slaap lekker Gunn.quote> Ja. En nee. En ook weer ja, etc. Slaap wel, gozer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden