kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen, Nog rustig hier, zit ik met al die koffie en thee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen Kameleon! Je was net 1 minuut eerder met je draadje . Dus kom ik gezellig bij jou een bakkie koffie halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Verlangen Wat is jouw gewenste werkelijkheid? Waar denk je spontaan aan bij het woord verlangen? Hoe ziet jouw oprechte wens eruit? Verlangen is het vertrekpunt voor positieve verandering. Denk vaak na over wat je echt graag wil. Geef je fantasie hiervoor de ruimte. Je energie gaat stromen. Kijk eens waar je uit komt als je je gedachten de vrije loop laat gaan. Visualiseer je gewenste werkelijkheid. Bij ieder proces is het enorm van belang om af te blijven stemmen op je verlangens, op het waarom van je handelen. Als je vasthoudt aan je verlangen, zul je een mooie reis kunnen maken. Als je namelijk ergens echt goed in bent, dan is het wel in het realiseren wat je zelf oprecht graag wilt. Als je een schip wilt bouwen trommel dan geen mensen op om hout te verzamelen ga geen werk verdelen en geef geen orders leer hen in plaats daarvan te verlangen naar de eindeloze zee. (Antoine de Saint-Exupéry) Speciaal voor VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen Madelief, Alstublieft, een bakkie voor jou. Zat op de draad van de meeting, gaat goed daar. Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen samen, Hier ook al een tijdje wakker al weer zaterdag puff. Gedachten bij ex bah en ook weer niet, hij gooit weer lijntjes uit om mij binnen te halen, hij dacht dat ik opgenomen was brr, echt niet iedere dag sterker word ik gelukkig. Straks met moeder naar de markt en vanavond uit eten ga me daar op verheugen. Lekker koffie Kameleon, had er echt zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Miss Spohie, goedemorgen! Hier nog zo één die vroeg wakker was. Om half 5 al! En al zou ik willen, uitslapen lukt me niet. Kameleon, Ja het gaat leuk worden, de meeting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hier ook tegen 5 uur wakker, maar het blijft mooi om de zon weer op te zien komen blijft een klein of groot wonder na donker is er weer licht. Of zoals mijn vader zei, het is nog nooit zo donker geweest of het word wel weer licht.... Oven ook aan, lekker die warme broodjes, met roomboter en kaas heerlijk. En weer koffie heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen Sophie, Fijn om je op de draad te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Sophie, je hebt toch wel een schaar om die vervelende lijntjes door te knippen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Schaar heb ik en hulp ook om als een mediator zich op te stellen maar Kameleon ook al was de relatie nog zo "verknipt", het blijft de liefde van mijn leven en we zitten onder elkaars huid, maar goed, het is niet de bedoeling. Made, fijn dat de meeting zo goed gaat, het zal een leuke en bijzondere dag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik snap het Sophie, het is ook niet makkelijk dat weet ik. Als ik je gekrenkt heb sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Was even op youtube hierbij http://www.youtube.com/watch?v=toAYTJ44uVM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 moggeuh meiden, konden jullie weer es nie uitslapen ? Maar goei dan is er wel lekker koffie :-) Ja de meeting zal wel goei gaan en iets moois worden. Maar Made als ut teveel wordt bv de reizen uitstippelen naast al de andere dingen, zijn vast wel mensen die je willen helpen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dieseltje, Mogguh! Ja, er is me al hulp aangeboden, het lukt tot zover allemaal wel. Beetje plannen en organiseren blijk ik leuk te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen Diesel, Uitslapen is er tegenwoordig niet meer bij, vind ik niet erg, is wel prettig om even rustig wakker te worden met alleen de dieren om mijn heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 mogeuh Miss S, had je wel gelezen, welkom hier. Leuk weer iemand in de *ochtendploeg* erbij Kal&te dat je niet kan slapen, maar je klinkt als veel in 1 maal op je schouders gekregen. Maar humor is voor mij dan ook belangrijk om er bovenop te komen dan Kortom hoopn je nog vaker te lezen, maar zelf voornamelijk er in e ochtend en mis dus soms wel veel maar ja is nie anders. Teveel hier te doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 En jawel hoor, Sha ook al wakker! Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Made, komt zonnetjes ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Kameleon, zie pbtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Kame, Ja Zonnetjes komt ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen gefrummelde ik hoop dat het voor een ieder een beetje relaxed weekend mag worden hier heerlijk geslapen, beetje in en rond huis rommelen vandaag tenminste..dat zijn mijn plannen wel even blij dat ik vrij ben in ieder geval 2 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Madelief :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ach Kameleon, de dieren, eigenlijk voornamelijk de honden dan zorgen ervoor dat ik nie meer uit kan slapen, ach is nie echt zo, maak ik er zelf van. Ja is lekker rustig wakker te worden met veel dieren he. Me rug wil 's-ochtends nie en dan kan ik me er zelf er alleen over verwonderen wat er allemaal nog vast zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Kameo, mooie openingstekst/zin trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Sophie, ik lees dat je jezelf wat sterker bent gaan voelen dat klinkt goed ondanks dat het de liefde van je leven was/is je hebt niet voor niets je naam veranderd hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden