Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 augustus 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verlangen

Wat is jouw gewenste werkelijkheid? Waar denk je spontaan aan bij het woord verlangen? Hoe ziet jouw oprechte wens eruit? Verlangen is het vertrekpunt voor positieve verandering.

Denk vaak na over wat je echt graag wil. Geef je fantasie hiervoor de ruimte. Je energie gaat stromen. Kijk eens waar je uit komt als je je gedachten de vrije loop laat gaan. Visualiseer je gewenste werkelijkheid.

Bij ieder proces is het enorm van belang om af te blijven stemmen op je verlangens, op het waarom van je handelen. Als je vasthoudt aan je verlangen, zul je een mooie reis kunnen maken. Als je namelijk ergens echt goed in bent, dan is het wel in het realiseren wat je zelf oprecht graag wilt.

Als je een schip wilt bouwen

trommel dan geen mensen op om hout te verzamelen

ga geen werk verdelen en geef geen orders

leer hen in plaats daarvan te verlangen naar de eindeloze zee.

(Antoine de Saint-Exupéry)

Speciaal voor VM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen samen,

Hier ook al een tijdje wakker al weer zaterdag puff.

Gedachten bij ex bah en ook weer niet, hij gooit weer lijntjes uit om mij binnen te halen, hij dacht dat ik opgenomen was brr, echt niet iedere dag sterker word ik gelukkig.

Straks met moeder naar de markt en vanavond uit eten ga me daar op verheugen. Lekker koffie Kameleon, had er echt zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook tegen 5 uur wakker, maar het blijft mooi om de zon weer op te zien komen blijft een klein of groot wonder na donker is er weer licht. Of zoals mijn vader zei, het is nog nooit zo donker geweest of het word wel weer licht....

Oven ook aan, lekker die warme broodjes, met roomboter en kaas heerlijk. En weer koffie heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schaar heb ik en hulp ook om als een mediator zich op te stellen maar Kameleon ook al was de relatie nog zo "verknipt", het blijft de liefde van mijn leven en we zitten onder elkaars huid, maar goed, het is niet de bedoeling.

Made, fijn dat de meeting zo goed gaat, het zal een leuke en bijzondere dag worden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moggeuh meiden, konden jullie weer es nie uitslapen ? :(

Maar goei dan is er wel lekker koffie :-)

Ja de meeting zal wel goei gaan en iets moois worden.

Maar Made als ut teveel wordt bv de reizen uitstippelen naast al de andere dingen,

zijn vast wel mensen die je willen helpen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogeuh Miss S, had je wel gelezen, welkom hier. Leuk weer iemand in de *ochtendploeg* erbij ;) Kal&te dat je niet kan slapen, maar je klinkt als veel in 1 maal op je schouders gekregen. Maar humor is voor mij dan ook belangrijk om er bovenop te komen dan :)

Kortom hoopn je nog vaker te lezen, maar zelf voornamelijk er in e ochtend en mis dus soms wel veel maar ja is nie anders. Teveel hier te doen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Kameleon, de dieren, eigenlijk voornamelijk de honden dan zorgen ervoor dat ik nie meer uit kan slapen, ach is nie echt zo, maak ik er zelf van.

Ja is lekker rustig wakker te worden met veel dieren he.

Me rug wil 's-ochtends nie en dan kan ik me er zelf er alleen over verwonderen wat er allemaal nog vast zit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...