Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nog even gedag zeggen na een avond politiek gebrabbel op tievie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja VM, de jeugd van nu groeit er mee op en zij vinden het allemaal heel normaal, de virtuele wereld. Ik heb ze echter wel voorzien van de nodige handleidingen om het dan toch zo veilig mogelijk te houden, voor zover dat mogelijk is dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik vermoed dat u graag schaak speelt Johan. Hopelijk kan u ook tegen u verlies ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 niet bijgelezen, kom even welterusten wensen trouwens voor degene met een tablet/smartphone. er zijn ook goede apps te downloaden, o.a een aa app met daarop spreker meetingen (kost 3,67) en div gratis apps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 als u goed gelezen had Johan, was er helemaal geen discussie, daar we hetzelfde standpunt deelden, maar u dat blijkbaar niet zag.... maar bon, ik wens onze medefrummers niet verder te vervelen met ons duelletje, maar ga me wat verwarmen bij het gezellige kampvuurtje hier enkele draadjes verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik vind al die fora en twitter en weet ik veel niet wat allemaal gevaarlijk voor kinderen. Ze weten vaak helemaal niet waar zij mee bezig zijn en mensen met nare bedoelingen maken daar misbruik van. Denkl maar eens ook aan het digitale getreiter. Dat is echt heel erg. Adb is het enige forum waar ik op participeer op het Internet. Dat heeft voor mij een doel. Verder moet iedere volwassene lekker voor zichzelf weten wat ze doen. Mijn schoonzus had ook een vriendin van vroeger via Facebook op haar feest laatst. Leuk hoor zei ze. Nou daar stond ze dan samen met haar man tussen allemaal wildvreemden op dat feest en de gastvrouw 2 x 5 minuten voor haar. Ze stonden daar erg verloren en gingen vroeg weg. Hoelang zou dat standhouden denk ik dan.. Maar goed, het kan ook anders lopen, who knows. Er zullen vast positieve voorbeelden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 kampvuurtje Lavendel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 De dingen niet verdraaien, hoor. Dat is niet netjes. Slaapwel, Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nou mensen, ik mis hier iets geloof ik kampvuren Johan met een rok aan en dat allemaal zonder drank geloof dat ik maar in Heleen van Royen duik want die ligt boven op mij te wachten haar boek dan hè toedelooee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Coco, het was op Pjotr haar draadje van deze avond dat eindigde met een kampvuurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 straks steken jullie het forum nog in de fik slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Slaap lekker Jane Ik duik ook naar boven Morgen gezond weer op Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: gwenSorry voor de verlate reaktie Madelief...Het was vooral zo grappig, omdat we allemaalscheel van de indrukken in de meetings naar buitenliepen, en meteen weer doorkonden dus,naar de volgende...Ik snap het wel hoor, je komt zo vol van zo'ngeweldig weekend,en dan lijkt het sneleen zwart gat erna...Dat willen ze opvangen door ...een meeting.quote> Gwen u klinkt als een after-party ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden