Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik ben eigenlijk wel rustig nu. Het opgejaagde gevoel is weg. Maar niks geen zin in slapen. Als dat morgen maar goed komt. Fijn dat jullie ook nog wakker zijn, Gunn en PKR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Gelukkig Jen dat dat gevoel weg is!!! Ik ben blij dit te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 @Jen, De vermoeidheid kan zomaar toeslaan. En dan ben je écht bekaf tegen de avond. Misschien wel goed voor je. Ga je er lekker vroeg in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Hoi Gunn jij bent ook nog laat op kon je ook niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 @PKR, Nope. D'eerste symptomen van ontwenning. Niet kunnen slapen. En m'n darmen doen raar. Ook een vreemd schraal gevoel van binnen. Komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dit is mijn 7e nacht ook al dat ik wakker ben door ontwenning. Maar hoe gaat het met gevoel heb je ook drang naar alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dat zou zeer zeker kunnen, Gunn. Ik heb een periode gehad waarin ik een ritme op basis van twee dagen had: een uur of veertien slapen en dan een uur of vierendertig wakker. 'k Vond dat ok, maar het is lastig te combineren met een job. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Zeg dat wel Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Neen, dat valt mee. Ik kan 24 uur achtereen zonder. Dat heb 'k wel vaker gedaan. Geen last van trillen en zo. 't is meer psychisch. Voorheen had ik de optie om weer te gaan drinken. Dat hield de paniek en onrust weg. Nu heb ik die niet meer. 'k heb een Diazepam ingenomen, de afgelopen avond, maar of die nog werkzaam is...? Kennelijk niet, want ik kan niet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 'k had nochtans glijdende werkuren. Ze gleden net niet hard genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Natuurlijk heb je wél de optie om weer te gaan drinken, Gunn. Je doet het gewoon niet. Omdat je vindt dat het niet hoeft. Maar als je morgen vindt dat het wel hoeft, dan drink je morgen gewoon wel. Vandaag echter hoeft het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Heb jij ook last van angstaanvallen dan Gunn. Ik gebruik oxazepam voor angstaanvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Jen wat zijn nu glijdende werkuren??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 PKR, dat betekent dat je geen vaste werkuren hebt. Je mag, bijvoorbeeld, beginnen tussen 7 en 10 's morgens en dan gewoon zien dat je je uurtjes klopt. Hoe noemen ze dat in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 flexibele werkuren (die heb ik ook) :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 @PKR, 'k heb een grote huiver voor prescripties. Dom, want 'k heb ze nu héél hard nodig! 'k heb 't allemaal in huis. Diazepam, Oxazepam, Quetiapine, etc. Als 'k alleen al de bijsluiter lees, word 'k er naar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ja zeg, wat hebben jullie saaie benamingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dat moet je ook niet doen Gunn die bijsluiters lezen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Je doet me nu weer aan Herman Brusselmans denken, Gunn, hypochonder dat je 'r bent. Mijn excuses dat ik je steeds met zuipende schrijvers vergelijk; 'k weet niet waar dat aan ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Hahahhaha Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Herman Brusselmans is toch al jaren van de drank af? Of is dat wat 'ie je wil doen geloven in z'n romans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Guggenheimer in de mode is zijn laatste roman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Nee, bij mijn weten is hij inderdaad geheelonthouder. Het probleem stelt zich wel dat zijn boeken nu veel slechter zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Was toch ook voetballer in het verleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Pitface is z'n laatste boek wat 'k gelezen heb. Toen verloor 'k m'n interesse in hem. Ooit nog overwogen Het Spook van Toetegaai te kopen/lezen, maar neen, 'k ken z'n schrijfstijl nu wel een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden