Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben eigenlijk wel rustig nu. Het opgejaagde gevoel is weg. Maar niks geen zin in slapen.

Als dat morgen maar goed komt.

Fijn dat jullie ook nog wakker zijn, Gunn en PKR.

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

@Jen,

De vermoeidheid kan zomaar toeslaan. En dan ben je écht bekaf tegen de avond. Misschien wel goed voor je. Ga je er lekker vroeg in.

Geplaatst

@PKR,

Nope. D'eerste symptomen van ontwenning. Niet kunnen slapen. En m'n darmen doen raar. Ook een vreemd schraal gevoel van binnen. Komt wel goed.

Geplaatst

Dat zou zeer zeker kunnen, Gunn. Ik heb een periode gehad waarin ik een ritme op basis van twee dagen had: een uur of veertien slapen en dan een uur of vierendertig wakker. 'k Vond dat ok, maar het is lastig te combineren met een job.

Geplaatst

Neen, dat valt mee. Ik kan 24 uur achtereen zonder. Dat heb 'k wel vaker gedaan. Geen last van trillen en zo. 't is meer psychisch. Voorheen had ik de optie om weer te gaan drinken. Dat hield de paniek en onrust weg. Nu heb ik die niet meer. 'k heb een Diazepam ingenomen, de afgelopen avond, maar of die nog werkzaam is...? Kennelijk niet, want ik kan niet slapen.

Geplaatst

Natuurlijk heb je wél de optie om weer te gaan drinken, Gunn. Je doet het gewoon niet. Omdat je vindt dat het niet hoeft. Maar als je morgen vindt dat het wel hoeft, dan drink je morgen gewoon wel. Vandaag echter hoeft het niet.

Geplaatst

PKR, dat betekent dat je geen vaste werkuren hebt. Je mag, bijvoorbeeld, beginnen tussen 7 en 10 's morgens en dan gewoon zien dat je je uurtjes klopt. Hoe noemen ze dat in Nederland?

Geplaatst

@PKR,

'k heb een grote huiver voor prescripties. Dom, want 'k heb ze nu héél hard nodig! 'k heb 't allemaal in huis. Diazepam, Oxazepam, Quetiapine, etc. Als 'k alleen al de bijsluiter lees, word 'k er naar van.

Geplaatst

Je doet me nu weer aan Herman Brusselmans denken, Gunn, hypochonder dat je 'r bent.

Mijn excuses dat ik je steeds met zuipende schrijvers vergelijk; 'k weet niet waar dat aan ligt.

Geplaatst

Pitface is z'n laatste boek wat 'k gelezen heb. Toen verloor 'k m'n interesse in hem. Ooit nog overwogen Het Spook van Toetegaai te kopen/lezen, maar neen, 'k ken z'n schrijfstijl nu wel een beetje.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...