Hanneke Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen, Fijn dat ik hier weer even kan zijn. Ik zie het echt als een nieuwe week met nieuwe kansen. Ik ga die kansen grijpen. Zie uit vandaag naar bericht van de online behandeling. Start van deel 2. Iedereen wens ik een heel goed en wat mij betreft nuchtere dag. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen voor wie al wakker is. Ik ben veel te vroeg wakker. Eerst maar bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 moggeuh gefrummelden, ha Hanneke en Suikertje, kom op ff van die stoelen af en koffie thee en bloemen water geven. pff wat een fris nieuw ochtend team hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Koffie en thee staan klaar Diesel. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 mooi zo Suiker, nou in afwachting van Marc ff muziekje, kwa titel zeker hier toepasselijk. http://www.youtube.com/watch?v=ehki4m1lq9w oja had nog een "gezonde" link ergens verborgen voor hier, ff zoeken en dan peukie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 pfff gevonden, nou kijk maar aan wat jullie er mee doen, of niet natuurlijk, tjah ach vond het wel toepasselijk. http://www.tuinadvies.be/stoppen_met_roken_kruiden.htm is trouwens wel verder ook een leuke site. Hee Suiker hoest met je, ik lees te weinig mee laatste tijd en veel nieuwe mensen zeg. Hou het nog nie zo uit mekaar, maar komt vast wel. Maar klinkt wel goed over het agemeen. en steeds meer jubilarissen, van dagen, weken, maanden. Te gek hoor soms is een dag xtra een veel grotere stap dan een maand. Maar hoop dat mensen volhouden en je zal merken steeds makkelijker, ja mot je zeggen als je bv niet kan slapen, ik weet het, maar toch, je geeft jezelf een kadootje. Ja het had veel makkelijker geweest als we wel met alc. hadden kunnen omgaan. Maar mede strijdsters en makkers dat kenne we nu eenmaal niet of in heel veel mindere maten. Tjah dat we voor de rest bijna perfect zijn..... dat valt zo nu een dan ff in het niet. Ieder1 op eigenste manier sterkte, want allemaal zo anders en "onze" strijd dus ook, en deel veel en haal jouw werkbare of herkenningsstukjes er tussen uit en doe er wat mee. Dat is de kracht van dit forum, er is geen passend recept, JIJzelf moet het samenstellen en niemand anders kan dat. Zo nu nog bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Marc doet het weer. Afgelopen weken heb ik wat griepverschijnselen gehad en ik ben zo superstom geweest om alcohol als pijnstiller te gaan gebruiken. Inmiddels heb ik de draad weer opgepikt. DAGPACT: Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ach vriend, 1 van onze valkuilen he, fijn dat je er weer bent. Ach dus het vorige nummer dan zeker voor jou geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen Marc. Gaat redelijjk Diesel. Met niet drinken gaat het goed, voor de rest is het hard werken aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: MarcDAGPACT:HannekeMarcquote> pff Marc, Hanneke was al begonnen in eerste berichtje, gaat het echt wel met je, griepje echt weg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ja komt naast het stoppen nog zoveel bij kijken, daarin zit voor iedereen ook weer zo'n groot verschil he. Nou is wel al te gek dat het stoppen toch goed gaat nu dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Markeerpuntje Wie onderweg is maakt als vanzelf een ordening: "Als ik dáár ben ga ik even rusten, dat is een mooi uitzichtpunt, hier kan ik misschien overnachten, op dit kruispunt moet ik gaan kiezen..." Zonder dergelijke markeerpunten op je levenspad raak je je houvast kwijt, dobber je doelloos op de levenszee, sufgewiegd verlies je dan jezelf. Nooit stilstaan en rondkijken kan daardoor leiden tot voortdurende ondergrondse angst. Mooi dat het dag- en nachtritme en de wisseling van de seizoenen al gelegenheid geven tot markeren, mijmeren en vieren: "Daar kom ik vandaan, hier sta ik nu, daar ga ik naar toe." Daarom is een terugkerend klein ritueel (bij opstaan of naar bed gaan) en ook af en toe het vieren van een echt feest zo enorm versterkend. Nu is het best moeilijk om iets werkelijk te vieren; er is meer voor nodig dan taart, bloemen en kado's. Samen iets doen, iets vertellen over jouw levensweg, elkaar oprecht bevragen... zoek naar nieuwe vormen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Is zo Kameo, maar ik heb hier gemerkt dat taart altijd toch wel helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Ben blij dat het weekend voorbij is, merk dat ik nog niet tegen teveel stress kan, Wat is die draad dan dun, om een glas te pakken. Zo dun dat ik er zelfs over heb gedacht om te gaan drinken. ondanks de antabus, had er het ziek zijn voor over. Ben ook niet superblij dat ik nu nuchter ben opgestaan, Het is handig ja, omdat ik afspraken heb staan. Ben nog boos, Hond is gisteren voor de zoveelste keer wegslopen Wij gelijk zoeken, maar hij gaat met iedereen mee, En ja, als hij bij iemand binnen is dan vind je hem niet Belt de DA, zij hebben hem of ik even 50 euro wil betalen, dan krijg ik hem terug Nu doet de DA veel goed werk, en die 50 euro wil il wel betalen, alleen heb ik die nu niet, Mevrouw dan gaat u toch pinnen, ja duh, ik heb het niet. mag het wel later betalen, maar dan brengen we uw hond nu naar het asiel. En dat is dus gebeurd, geen coulance niks grrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Draak, omdat de kilodraad er is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Marc Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Omdat ik weer een paar nummers achter ben, bij deze nog maar eentje. De Kast - In Nije dei (Live, met ondertiteling in het Fries en Nederlands!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Wat een ....nacht... Maar vooruit, nieuwe kansen. Kame, Wat een rare gang van zaken! Zoiets gaat mijn verstand te boven hoor. KMW toegewenst. Pfff, zit ik me daar echt boos over te maken zeg! BORRETJE!!!!!! Meis, waar hang je uit? Diesel, Hoe is het met mn naamgenoot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kameo, in Amersfoort en nog wel meer regio's hebben ze een speciale regeling voor regelmatige weglopers. bv as die bij iemand anders zitten doen ze telefoontje geven. Heeft jullie hond wel adres om z'n nek? Naast hopenlijk een chip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Zo is het Hannah, Nu heb ik nog meer kosten, stelletje randdebielen. Made, ik wind mij er nog over op:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Hannah, getver....een gruwel meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kame, Hoe is het met je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Draak, onze hond heeft een chip omdat we weten dat het een weg lopertje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Made, met onze lieve schat gaat het qua pols goed, we worden vandaag gebeld over de verdere gang van zaken. Natuurlijk was ze behoorlijk van slag over de hond, gelukkig heeft ze goed geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 maar ook een ding met tel nummer ofzo, meeste mensen hebben geen chipreader Dus voor als hij bij mensen binnen zou zitten kunnen ze jou direkt bellen. Ja anders zou ik ook de ambu bellen hoor Made, met jouw naamgenootje gaat het goed hoor, alleen een heel blauw buikje en gelukkig was ze toch niet zwanger, wel denk ik schijnzwanger pff waar was de volgende meeting ook alweer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden