Spring naar bijdragen

donderdag 18 oktober 2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Omdat ik niet slapen kan ging ik hier maar eens kijken. Maar er is niemand. Goed hoor. Het is ook slaaptijd. Ik ben alweer een paar uur wakker.En lees/las een verschrikkelijk boek. Over de communistische tijd in Rusland. Ik vraag me af waarom ik me altijd verplicht voel dit soort boeken te lezen terwijl het me angstig en onrustig maakt.

Verder was ik gisteren op stap geweest met een controlefreak. Ik moet haar me voortdurend van het lijf houden anders bepaalt zij hoe de dingen in mijn leven op te lossen. Dus ik zeg zo min mogelijk. En dan kom ik er weer achter dat ik haar toch echt helemaal niet mag. Maar je moet toch iedereen liefhebben. maar wat is liefhebben dan?

Nou ja allemaal dingen die me uit de slaap houden. En dan ga ik ook nog eens koffie drinken.

Nu ik ga geloof ik maar weer naar bed. Lees jullie wel later op de dag.

En ik open het dagpact. Want wat er ook gebeurt vandaag, ik wil niet drinken.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jopie hoop dat je vandaag nix hoeft te doen om ff "bij" te komen ofzo.

Nou onze badkamer dus helemaal op z'n kop en nou werdt ik wakker met de gedacht dt het maar goed is dat we boven NAP zitten hier, anders waren we misschien verzopen. Of iemand van jullie heeft misschien wel natte voeten gekregen door ons lek. Ben ook wel heel benieuwd hoeveel water we dit jaar hebben gebruikt en of dat de lekkage bij de kraan er al was of dat die is gekomen met het bad eruit slopen. Tjah de muur was onder de tegels nat en is / was niet echt te bepalen. Ach we zien wel. Eerst nu maar eens kijken of we de rest van de badkamer ook moeten strippen en hebben we gelukkig ook nog de douche bak ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Tjonge jonge wat een nacht, heb veel liggen hoesten.

Het is maar goed dat de buren op vakantie zijn.

Hanneke, iedereen liefhebben is volgens mij onmogelijk.

Je hebt veel geduld als je op stap gaat met een controle freak.

Cijfer jezelf niet weg, jij komt op de eerste plaats.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is trouwens ook niet aan te raden je grieperige kop in een afgesloten ruimte te steken waar het jaren heeft lopen te lekken, pfff en er lag spul, materie, die leek te komen uit die ouwe gebruikte patches van ...euh Tina gloof ik, hee Tinaa waar heb je die ingen al die jaren gelaten joh ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh Kameo, nou als jij dat zegt mag ik dat ook vinden he, Hanneke je mag zelfs niet iedereen liefhebben hoor, respecteren wel ook controlefreaks, maar dat wel ver weg bij jouzelf vandaan. Wij zijn niet perfect en dus moeten ZIJ ons ook met rust laten enzo :)

koffie Kameo? wat ben je laat eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit nummer speelde gister door me kop, terwij ik echt liever in me bed ging liggen met Zen en Paracetamol zeg moar. Ach trouwens dat nummer speelde wel vaker in me leven door me hoofd, ja jongens waren wel soort jeugdhelden voor me :)

Nix geen Holleder, ach terwijl ut geen echte etter is in de omgang, maar die gozer haalt het toch zeker niet bij Aage M. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemorgen mensen,

wat een narigheid voor je Hannah,

het houdt maar niet op.

Ik wens je sterkte en wijsheid,

inderdaad zoals anderen al schreven,

het is erg als het ten koste van de kinderen

gaat.

Eigenlijk heel laag, dat iemand tot zoiets

in staat is.

Marjo gezellig bij theemuts,

tjonge ik ben heel erg geschrokken

van het bericht de dag daarvoor.

En dan dit?

:angry:

Diesel,

mijn padjes gaan keurig in de prullenbak,

ik zou wel heel ver moeten gooien

om ze bij jou in de badkamer te laten

belanden.

Nou verder een ieder die het moeilijk heeft

sterkte, het is en klinkt cliché, ook daar

leer je weer van en hopelijk hebben jullie

vandaag een iets betere dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gloof dat er vanalles gebeurd is gister, nou miss ff wat teruglezen. Maar klinkt dat ut met Marjo iets beter gaat dan het leek gisterochtend , gelukkig.

Hannah zal zo ff lezen dan, want ik vin wel dat ze niet die vervelende dochter moeten lastig vallen of de dupe moeten laten worden, want die kan tenminste dingen doen die ik nie kan om jou een beetje dwars te zitten ;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kameleon
Goedemorgen Tina, gatver, gebruikte padjes, nou ja in tijden van crisis...
Er zijn ook mensen die hun theezakjes te drogen hangenquote>


Ja een vriendin van ons hangt ze te drogen op borst hoogte, weet nie waarom ;)
Heb haar er ooit nieuwe opgestuurd voor d'r verjaardag maar helpt allegaar nie, vreemd he
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allen,

Even snel hallo zeggen, kon gisteren me niet meer afmelden. dus dat doe ik nu nog even voor gisteren. Mijn man

was de hele avond met de computer bezig en ik kon om 22 uur mijn ogen niet meer openhouden

dus mijn mandje maar ingegaan (droog)

vandaag een drukke dag. Kids even opweg helpen dan naar mijn werk en weer kilometers maken naar mijn moeder

Ik wil nl dit weekend weg en wil toch nog even bij haar geweest zijn.

dus wellicht tot vanavond !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...