Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

Advies aan alle grieperige zieken en bijna patientjes: kruip onder de wol. Neem een molletje en pak een kruik of wikkel je in een plaid, kan je de opkomende griep uitzweten.

Deze nachtzuster gaat naar bed maar als het echt niet lukt druk dan op het knopje naast het bed. Niet dat rode (is het brandalarm) maar het groene knopje gebruiken. Dan kom of ik of mijn collega die de nachtdienst om 3 uur overneemt. Beterschap.............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jootje,

dat kun je wel zeggen, ben helemaal allergisch voor advocaten.

Teveel slechte ervaringen mee gehad.

Madeleine

Wat bier betreft, daarom dronk ik dat niet, veel te veel werk om resultaat te bereiken. Sorry, mag dat mss niet zeggen.

Kirky

spierpijn is bewijs voor griep en dat is dus influenza en geen verkoudheid.

In Nederland spreekt men vaak van een griepje, maar er overlijden elk jaar 2000 mensen aan. Dus niet te licht opvatten.

Gezellig dat jullie er nog zijn voor mij als nachtuil.

Moet eigenlijk nog andere dingen op de pc doen, maar kijk wel even tussen door hoe het met de patienten gaat.

Gelukkig geen trek help vragers, als Johan tenminste naar bed is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik al jaren niet begrijp is dat die griepvaccinaties zo laat gegeven worden. Dan hebben veel mensen het al te pakken.

Sinds 2 jaar neem ik hem niet meer, worden allerlei dingen bijgevoegd die ik niet wil, zoals 3 jaar geleden de mexicaanse griep, nou ja het vaccin er tegen dus. Terwijl ik op de uitnodiging daarvoor negatief had gereageerd, kreeg het dus toch zonder het te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, die 'pech' heb ik. Ik lust praktisch niets. Geen chocomel, geen honing in de thee, geen andere soorten drank dan bier en dan ook slechts 2 merken, geen andere frisdranken dan Cola Light (van één merk), geen andere Ranja dan die van de winkel die al drie jaar de beste groente en fruit verkopen enz. ;)

Om het even netjes te verbloemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

Wat te denken van mij? Beslist geen koffie en cola en andere frisdranken liever ook niet. Te zoet.

Is tomatensap niets voor je? Gezond en weinig calorieën en je kunt er zo lekker mee prutsen, peper, zout, worchestersauce of tabasco, ijsblokjes en het vult ook nog.

Kijk eens op het receptendraadje of je mijn recept voor karkadeh kunt vinden. Dat bevalt me nog steeds prima.

En water vind ik gelukkig ook lekker.

Thee, een paar liter per dag zonder iets erin.

In de winter cup-a-soup of bouillon.

Er is genoeg, als je maar wilt. Willen is kunnen zei mijn moeder altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Marc,

ik zie je nog ingelogd staan. Heb een vraagje. Misschien kan jij me helpen.

Ik weet niet meer hoe ik op die site kom om informatie te vragen over de internetbehandeling.

Ben er al vaker op geweest, maar kan het niet meer vinden.

Weet jij het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...