octavia Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Vrijdag intake gesprek gehad bij Tactus. Vond het toch wel confronterend. A..s vrijdag vervolg over hoe alles aan te pakken. Vandaag de nodige biertjes gehad en geluisterd naar een mooie song van Joe Walsh (Eagles) waarin hij zingt ove zijn alcoholverslaving: One day at a time. Het is hem gelukt dus ik zou het ook moeten kunnen. Waarom steeds weer een nieuw flesje pakken? De krat is bijna leeg en ik wil niets meer in huis hebben voor vrijdag, maar dat zijn nog veel dagen en weinig flesjes. Ik probeer het toch om te stoppen voor het vervolggesprek. Ik voel me echt een looser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Niks looser...hoe je er nu al meebezig bent...ben je al een beetje winnaar.. de top bereiken kan niet in 1 keer Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Je bent alles behalve een loser. Moet je kijken hoeveel stappen je al gedaan hebt !!!! Je kan niet van je zelf verwachten dat je iets wat je in jaren tijd opgebouwd hebt, zomaar in een dag kunt afleren/afbreken. Het is een proces, soms zwaar, soms heel zwaar. Maar het is het zeker waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden