Spring naar bijdragen

Woensdag 7 November

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Vonnn tuurlijk stond er nog koffie, nou klein bakkie dan (shame) maar gaat soms zo snel he.

Maar Marcel ik zou met van alles spoelen, met een echte zenuwontsteking pfff. Hoe moet dat eigenlijk met homeopat. middelen, vaak op alc. basis, als er geen pilletjes van zijn dan he ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diesel, in de ogen van de meeste Amerikanen staat Obami gelijk aan Karl Marx:D

Helaas is dat hele land door en door verrot.

Daar geld nog steeds het recht van de sterkste, hoe ze het ook willen laten lijken.

Money Rules!!

Ook Obami heeft boter op zijn neus, op dit moment laat hij zo veel geld bij drukken dat de dollar straks in elkaar zakt als een pudding.

Maar we zullen het wel zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Nou Vonnn tuurlijk stond er nog koffie, nou klein bakkie dan (shame) maar gaat soms zo snel he.
Maar Marcel ik zou met van alles spoelen, met een echte zenuwontsteking pfff. Hoe moet dat eigenlijk met homeopat. middelen, vaak op alc. basis, als er geen pilletjes van zijn dan he ?quote>

druppels op een theelepeltje. aansteker eronder en opgelost :D

maar wij willen verse koffie en niet wat al en dik uur staat te pruttelen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phoe, veel en mooi geschreven gisteren! Ik moet zeggen dat jullie elkaar goed ondersteunen..er wordt veelvuldig gereageerd op wat geschreven wordt.

Mooi stelletje frummers zijn jullie :present:

@Borretje: Wat een gevecht moet dat geweest zijn...een gevecht voor jezelf maar toch ook tegen je natuur in...zeg maar. Erg dapper, dit kan niemand je afnemen!

Respect, een echte overwinning...hoe pijn het je ook zal doen.

Ik hoop dat het goed komt met je zoon.

@Gestopt: Dank voor het delen; je kunt erg goed omschrijven wat er in je omgaat. Heb inderdaad zelf ook ondervonden hoelang het duurt voordat je heelt van jaren drinken.

Klinkt niet erg bemoedigend voor mensen die pas gestopt zijn maar daarom is het ook zo belangrijk dat je dit gevecht niet alleen aangaat. De AA is zeker een aanrader..dit forum ook om je virtueel bij te staan.

@Hannah: Waarom jezelf zo blijven pijnigen...heb met je te doen, maar denk ook waarom zoek je geen hulp? Je hoeft het niet alleen te doen!

Je hebt het zo zwaar door omstandigheden maar bedenk dat je niet de enige bent die het zo moeilijk heeft. Er zijn altijd mensen die door hetzelfde heen moeten, lotgenoten. Zorg dat je ze vindt...sterkte :heart:

@ Johan W.: Nogal negatief hoe je op mensen hier reageert, maar je hebt wel een punt. Meestal zit er iets onder het alcoholgebruik...maar zorg eerst dat je een tijd droog staat voordat je daar écht aan kunt werken.

Zal later nog op anderen reageren...en ik heb inmiddels antwoord van Tactive gehad. Eerst nog een bakkie..en m'n 2e pijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel

Maar Marcel ik zou met van alles spoelen, met een echte zenuwontsteking pfff. Hoe moet dat eigenlijk met homeopat. middelen, vaak op alc. basis, als er geen pilletjes van zijn dan he ?quote>

Ik snuif mijn homeo...niet in een lijntje hoor :D
Heb totaal geen associaties met drank terwijl er idd een beetje alcohol inzit. Ik ruik het ook niet.
Had ik de koffiemelk gehaald? Snap 'm nie, waar vooruit...ik zet hem nu op tafel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Apple
Goedemorgen allemaal

Zojuist met interesse de speech van Romney gevolgd. Wat een teleurstelling bij die man. Gelukkig hebben de Amerikanen wijs gestemd. Another-4-years voor Barack Obama.
Is goed voor de minderheden in elk geval.

.quote>

Nou dan zou hij zich wel eens voor de Nelson Mandela van de USA : "Leonard Peltier" in mogen zetten als beginnetje. Nee Barry heeft daar ook weinig mee, net als met meer reservaat problematiek. :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er geen meerderheid is in Het Huis van Afgevaardigden. Beetje vergelijkbaar met de situatie hier. De VVD in de senaat, die niet achter hun eigen partij staat.

Er zal flink aan die plannen voor nivellering gesleuteld moeten worden. Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar die cijfers; toch niet voor niets dat alle partijen tegen zijn; zelfs de SP.

Obama kan nu toch verder, maar krijgt vaak geen meerderheid om zijn plannen door te voeren.

Gelukkig behouden de instellingen die werkelijk iets aan armoede en scholing doen, hun subsidie. Heb er vorige week een docu over gezien. Ben blij voor die (kansloze) mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MM: jij ook bedankt voor je inbreng...en alle nieuwe mensen hier trouwens :musicnote:

Jullie verhalen zijn kostbaar, simpelweg omdat je ze deelt en ze herkenbaar voor anderen zijn.

Ieder heeft zijn weg te gaan...maar er loopt een rode draad door, die op ons allen van toepassing is. We zijn stoppers of minderaars en willen dat blijven...bijna onmogelijk om dat zonder steun te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...