lidia Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 DAGPACT Albert Lytse wervelwind Rapilos MarQ Rosa miranda Jootje Wijfie Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Hannah1, Ik bedoelde geenszins niet dat ik bij jou medelijden lees. Sorry als dat zo overkwam. Ik wilde compassie alleen even afzetten tegen medelijden, omdat ze wat mij betreft niet hetzelfde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Aangezien hier de meeste mensen lezen even een berichtje namens Krekel dit omdat er een aantal mensen zich erg veel zorgen om haar maken. Krekel drinkt sinds gisteravond 19 uur niet meer ze heeft haar pas afgegeven en kan ook niets meer halen momenteel voelt ze zich doodziek en voelt zich even niet in staat om hier te komen. Krekel gaat nu opknappen en zal zich weer melden als ze zich goed genoeg voelt. Opknappen is nu prioriteit nummer 1 voor haar! Dag Krekel, hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Draak ik wordt niet goed van dat gedubbel.... wilde dat Tactive meer info voor me had zo gaat het goed en zo gaat alles in 2 of 4 voud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 buiten is het droog altijd nog beter dan 2x mijn tekst te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: ShahireMarcel, sterkte met je kieshopelijk straks niet teveel napijn.Sieraad dag 3 vandaaggoed hoor!!quote> LOL moetie z'n kies dan z'n levenlang mee sjouwen dan ? Hoezo sterkte, die is er lekker uit, dan maar een "dark hole' hoor :-)Sha je bent nie te volgen vanochtend of zal ut toch aan mij liggen ?quote> Draak ik bedoelde sterkte met de napijndie kies kan hij beter kwijt dan rijk zijn ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 ik bedoelde sterkte met de napijn die kies kan hij beter kwijt dan rijk zijn ja kijk Sha , lief nichtje jouw coclusies en teksten zijn zo waar, die mogen wel dubbel, vandaar deze quote. Ja het is toch zo, kwijt dan rijk zijn??? nee tandefee haalt um en betaald daarvoor, dus:" kwijt en rijk zijn" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Originally posted by: lidiaDAGPACT Albert Lytse wervelwind Rapilos MarQ Rosa miranda Jootje Wijfie LidiaMMquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 je blijft een schatje neef en nu gaat Sha verder aan het avondeten kan ik om 5 uur rustig mijn serie kijken fijne middag nog en dan op z'n 'draaks'..............doeiwoei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 pompompom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Beetje laat, dat ik me aanmeld maar 't is één van die dagen. Van hier naar daar hollen... Maar ook vandaag weer neem ik die eerste NIET! Groetjes, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Dank je Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Dank je Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 7 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Zonnetje, Sterkte! en houd de moed erin!! Ben net wakker na vanmorgen kranten te hebben gelopen en gelijk daarna een gesprek met mijn behandelaar. Was erg zwaar vandaar dat ik mijn bed was ingedoken. Ik ga even rustig koffie drinken en terug lezen.. ene ook ik neem mijn eerste niet vandaag zoals ik inmiddels al twee en een halve week niet doe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 meld me weer eventjes... het gaat met mij niet zo goed, maar ik ga omhoog mezelf een paar sloffen gehaald vandaag ( ik ben dol op sloffen) het gaat beter en beter en beter.. maar hey!!!...ik drink niet en dat vind ik knap van mezelf ( vandaar de sloffen, oh een 2 harinkjes die ik zo schoon ga maken) verders wil ik iedereen die het nodig heeft een hart onder de riem steken. dikke knuf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Mac Clouds daughters Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Haaa, Lenie, tref ik je net voor ik ga afsluiten om eens wat te doen van wat op mijn lijstje staat. Is het me een paar dagen geleden nog gelukt je af te leiden van je trek? Ik heb het idee van wel. En het was geen tweeling competitie, want ik heb er maar 1, die andere 2 zijn eenlingen. Hou je taai en laat niet over je lopen, want ze zoeken hun grenzen op en zo lang ze in jouw huis wonen, gelden jouw regels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 ja het is je gelukt..haha, dank je. het gaat nu wel weer ( Pa heeft opgetreden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Wijffie, waar baseer jij nu in vredesnaam je posting aan Hannah op?? Het enige wat ik lees vandaag is dat ze zich rot en eenzaam voelt mijn inziens is dat geen mekkeren ik vind jouw posting eerlijk gezegd compleet uit de lucht komen vallen en ook nergens op slaan als ik Hannah van vandaag lees wilde ik toch even gezegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 sorry voor mijn gedrag nog Lidia... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Lenie, ja McLeod's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 ikke ook Sha... maar eerst ready steady cook daarvoor he? 16.10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Hannah.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Hannah ..... Houd Hoop ontvang moed lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Sorry ik bedoelde Zonnetje !!!!! houd hoop!! ontvang moed!! Hopelijk valt het mee. maar dit geldt natuurlijk ook voor jou Hannh in jouw strijd ja het telt voor ons allemaal Hoop doet leven!! lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden