Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 November

mark

Aanbevolen berichten

gwen dank je maar morgen sta ik een week droog.

en het voelt beter ja en ik voel me op het moment ook wel sterk. ik hoop zo dat ik het kan volhouden ik ben het zo zat om iedere keer zat te zijn :D

ik wil verder met m'n leven, ik ben 30 jaar geleden blijven hangen dus ik heb nog wat in te halen. er wordt begonnen met de emdr, zal dus wel even zwaar worden maar wat moet dat moet. en hiervoor zal ik echt nuchter moeten zijn anders werkt het nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb een mailtje naar Tactive gestuurd n.a.v. het verwijderen van een foto van een collage. Géén verwijzingen naar mensen op die foto, maar het kon dus niet! Was verbaast, maar weet nu precies waar ik aan toe ben...géén foto's dus, met de koppies van mensen erop...tis me wat :huh:

Zal wel foto's gaan plaatsen van mijn beeldhouwdingeskes op de betreffende draad, leuk om crea iig wel te kunnen delen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: gwen

Har, is facebook niks voor jou?
Fotootjes plaatsen...
Daar màg het, sterker nog ; is het zéér gewenst!quote>

Nee, dank je. Hoef niet alles te etaleren ;) Maar ik vind/vond het nogal verleidelijk om het hier op dit forum te doen. Nogal impulsief op dat vlak..
Weer wat geleerd :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ech nie, Gwen...zit voor het eerst sinds jaren op een forum en van "sociale media" moet ik al helemaal niets hebben. Real-life neemt me haast in het geheel in beslag en zo hoort het, op dit forum na dan, ook te zijn..althans voor mij.

Ik hoop trouwens dat ik niet al te veel off-topic over mijn bipolair zijn praat hier...doe dat alleen maar omdat het raakvlakken met mijn verslaving heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen mede forumers. Zo ik ben weer thuis, zeiknat tot mijn onderbroek maar ongetwijfeld weer een hoop tevreden mensen die nu lekker met een bakkie hun trouw/volkskrant/ad/noordelijkdagblad zitten te lezen! Geeft me toch elke keer weer een zeer tevreden gevoel :) (o vergeet het financieel dagblad nog, maar wie wil die nou lezen...)

Vandaag krijg ik mijn nieuwe tablet-pc ook leuk om naar uit te kijken! Hoop dat het wat is, en kan ik de pc aan de kids laten. Heeft er nog iemand een bakkie, of zal ik zelf even zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...