mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Zo, kom me ook even melden. Ben net lekker even het huis ontvlucht en heb een butget hotelletje geboekt, soort jeugdherberg. Vanaaf even naar de nieuwe bond film, en daarna lekker tot rust komen en opladen voor nog 2,5 week bij mijn ex. Heb mijn tablet mee dus kom af en toe wel even wat kracht om niet te drinken ophalen . Bij deze sluit ik me dan ook weer aan bij het pact van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 zo mijn avondeten is klaar... lekker even Mark-tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: wijfieDAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel miranda Truitje MM Erik Madeleine MarkWijfiequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Lenie heeft mark-tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 hahaha, ja ik lees het en denk...huh?...dat klopt niet.. ik bedoel...he lekker Mark..... even Mark-tijd even aan jezelf denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Hahaha! Ik dacht al dat er iets was ontstaan onder de deken van het adb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Lol. Zou wel lekker knus zijn geweest zo onder de dekens, maar vandaag even een mannendagje :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 hahaha het is er wel weer voor Mark... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 spannend... hopelijk veel plezier..;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemiddag lieve frummers op deez mystieke mistige maandag... Kippelevertjes, goed plan Lenie! Ik maak er vaak een grove paté van, hoort wel een scheutje marsala in. Staat op de kaart deze maand ! Als "amuse" Klinkt sjiek, kost geen fluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Bor??..... even over FB, ik zag dat er een r tussen mijn liefkozend woordje terecht was gekomen. dat was niet de bedoeling....sorry tutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Oehh, als ik dan boven die pan hang, en ik kieper er de marsala bij, om af te blussen... Dan zet ik echt even 3 stappen achteruit. Blijft een uitdaging; werken in de horeca voor een alcoholist. 1 januari besluit ik of ik het kan blijven doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Bor, fijne middag met je grut! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 nah Gwen je bent de 2e al die zegt dat er Kerrie doorheen kan. ik heb het nog nooit gedaan...ik gebruik ketjap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Kerrie, nee hoor. Ik heb de komende 100 jaar genoeg van kerrie... burp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 RL, ik zie je in de gang staan... Hoe istie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 masala is ook een kerrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik bedoel maRsala, da's gewoon drank. En helemaal niet gezond voor mij. Haha. (beetje wrange haha was dat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 oeps sorry, verkeerd gelezen..Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 knap van je wijffie dat je deze dingen onderneemt. ik zit elke dag alleen thuis. alleen vind ik het heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedenmiddag allen, ik heb niet bijgelezen, ben afgedraaid. We hadden vanmorgen een machine vastzitten en het product wat we maakten was daardoor als beton geworden, hele morgen lopen bikken in, op onder en naast de machine, geen armen meer over:P Wie zei ook alweer dat proces operators alleen op knoppen drukken?(of was ik dat zelf:D) Blij dat ik je zie Lenie, dacht zaterdag ff dat je er af geknikkerd zou worden:heart: Nou, ik duik ff een uurtje op de bank, ik kijk gewoon dubbel van vermoeidheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Wijfie, ik zie wel eens muzikanten die liedjes van vroeger spelen voor ouderen die veel dingen vergeten zijn, maar helemaal opfleuren bij muziek uit hun jonge tijd! Willeke Alberti heb ik dat eens zien doen op tievie. Tot tranen geroerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Even een testje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Vandaag aangemeld (eerder alcoholdebaas gedaan in 2009 ongeveer) Tot nu toe vind ik het moeilijk om veel te lezen, eens kijken waar het me kan brengen... Ow ja, hallo iedereen ik ben dus RJ en ben net begonnen met het programma, vorige keer weinig op het forum, misschien nu wat vaker. Alvast een alcohol vrije avond gewenst voor allen. Of het mij lukt vanavond? pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden