Spring naar bijdragen

Maandag 19 November

mark

Aanbevolen berichten

Zo, kom me ook even melden. Ben net lekker even het huis ontvlucht en heb een butget hotelletje geboekt, soort jeugdherberg. Vanaaf even naar de nieuwe bond film, en daarna lekker tot rust komen en opladen voor nog 2,5 week bij mijn ex. Heb mijn tablet mee dus kom af en toe wel even wat kracht om niet te drinken ophalen ;) . Bij deze sluit ik me dan ook weer aan bij het pact van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmiddag allen, ik heb niet bijgelezen, ben afgedraaid.

We hadden vanmorgen een machine vastzitten en het product wat we maakten was daardoor als beton geworden, hele morgen lopen bikken in, op onder en naast de machine, geen armen meer over:P

Wie zei ook alweer dat proces operators alleen op knoppen drukken?(of was ik dat zelf:D)

Blij dat ik je zie Lenie, dacht zaterdag ff dat je er af geknikkerd zou worden:heart:

Nou, ik duik ff een uurtje op de bank, ik kijk gewoon dubbel van vermoeidheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag aangemeld (eerder alcoholdebaas gedaan in 2009 ongeveer)

Tot nu toe vind ik het moeilijk om veel te lezen, eens kijken waar het me kan brengen...

Ow ja, hallo iedereen ik ben dus RJ en ben net begonnen met het programma, vorige keer weinig op het forum, misschien nu wat vaker. Alvast een alcohol vrije avond gewenst voor allen. Of het mij lukt vanavond? pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...