mark Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Morge ochtendploeg, De koffie staat weer klaar en er liggen diverse broodjes en beleg klaar! Val gerust aan, ik kom rond 8 uur weer afruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 moggeuh Mark, hoop dat het droog is, nog noordelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 over de koffie moet k nog ff nadenken, misschien toch het liefst nog ff pitten, maar thnx hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Het is hier koud maar droog dus ik ga er tegen aan en zal even wat oud nieuws verspreiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen, Dag alweer vroeg begonnen, geeft niet heb ik alle tijd:) Op het gemak een kop koffie. nu even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 goede morgen frummels. koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen allen! Lekker een bakkie koffie. Is het zo koud buiten? Arme katjes van me denk ik dan gelijk. Maar ze hebben hele dikke vachten inmiddels, ze lijken nu 2x zo dik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 moggeuh Ge frÖbelden, ja een bakkie verdient, vind ikzelf dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Mwa als je zoals ik hard fietst valt de kou reuze mee hoor! ( ff de ijspegel van mijn neus breken..) Zal even een vers bakkie zetten en opwarmen, goede morgen nogmaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 zet je kopje maar naast de comp. dan schenk ik in. en ik kreeg ook een tik over de neus. ik was me van geen kwaad bewust ik had poep gezegd in het engels en da's grof taalgebruik . maar het is goed dat ze af en toe ingrijpen, het gaat er ook wel eens erg hard aan toe hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Inderdaad A3 de draad van gisteren was relaxed:) Nu was ik altijd het braafste meisje van de klas maar ook ik heb een mailtje van Tactive gehad:D Was op een ander draadje. Goed dat je het bij water heb kunnen houden. Zou niet weten wat ik zou doen op een familiebijeenkomst, voor mij waarschijnlijk een enorme trigger. Wat dat betreft zit ik veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Kak zeg, mag je niet een poep in het engels zeggen? Ik deed laatst een woord met ** ertussen mocht ook al niet. Wat zijn ze streng hier zeg, lijkt bijna school zou mijn dochter zeggen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 lekker Igor, mag ik ook nog een bakkie? Nou zoals MM zelf al aangaf dat ze heel onzeker er van wordt doet geen goed hoor, denk ik dan, en zou eerder leiden dat er meer mensen weg blijven of niet aanmelden, ja denk ik dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 weet ook niet waar de mensen vandaan komen, want dat kan echt erg schelen Weet dat we op mijn opleiding eens discussie hadden die echt door de wol geverfd waren met waar ze vandaan kwamenen, mensen uit het hele land, die echt door de wol geverfd waren met waar ze vandaan kwamenen. Maar dat er dan echt een verschil was tussen Groningen of Amsterdam en dat gaf echt aanleiding tot felle discussies.Maar hier kan je als Hollander eigenlijk niets zeggen zonder heel erg op te letten en nu blijkbaar al helemaal niet. En dan ga ik een beetje uit van het gemiddelde taalgebruik, niet echt straat of jongerentaalgebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Toen ik de eerste mail kreeg was ik in de eerste instantie ook verontwaardigd, bij nader inzien was ik toch wel heel erg kort door de bocht geweest. Bij de tweede heb ik zoiets van "het zal wel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 A3 is zo , en daarnaast kan je met 1 ingeburgrde "krachtterm" dingen duidelijker maken dan een hele lastige omschrijving. Wat dan ook weer tot verwarring en het niet duidelijk overbrengen van gevoelens kan leiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 plicht roept fijne droge dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Kameo, en nu spaar je ze he hoeveel nu al Kameo, hoeveel.......heee vertel nu joh, heeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Grapjassen, heeft met innerlijke groei te maken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ja maar sommige uitdrukkingen kennen ze duidelijk niet en zijn echt heel ouwe Hollandse hoor en ook Belgse dus bleek Weet dat ik en met mij andere heel verbaasd waren , LOL, ja dan voel ik me net kleuter he, dat gevoel geven ze je dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Hee kameo, *knuffff* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Jongens dat weet ik, kan wel tegen een stootje En anders meld ik het aan tactive LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen allemaal, Hier heel mistig in het zuiden. Moet zo op de fiets door de weilanden fietsen. Meestal zie je daar dan helemaal niets meer. Maar ja, wat moet dat moet. Ik wens iedereen weer een heel goede, rustige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen Hanneke, waar moet jij zo vroeg naar toe, vraagt aagje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden