Spring naar bijdragen

Maandag 19 November


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zet je kopje maar naast de comp. dan schenk ik in.

en ik kreeg ook een tik over de neus. ik was me van geen kwaad bewust :o ik had poep gezegd in het engels en da's grof taalgebruik :D. maar het is goed dat ze af en toe ingrijpen, het gaat er ook wel eens erg hard aan toe hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad A3 de draad van gisteren was relaxed:) Nu was ik altijd het braafste meisje van de klas maar ook ik heb een mailtje van Tactive gehad:D

Was op een ander draadje.

Goed dat je het bij water heb kunnen houden. Zou niet weten wat ik zou doen op een familiebijeenkomst, voor mij waarschijnlijk een enorme trigger. Wat dat betreft zit ik veilig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet ook niet waar de mensen vandaan komen, want dat kan echt erg schelen

Weet dat we op mijn opleiding eens discussie hadden die echt door de wol geverfd waren met waar ze vandaan kwamenen, mensen uit het hele land, die echt door de wol geverfd waren met waar ze vandaan kwamenen. Maar dat er dan echt een verschil was tussen Groningen of Amsterdam en dat gaf echt aanleiding tot felle discussies.Maar hier kan je als Hollander eigenlijk niets zeggen zonder heel erg op te letten en nu blijkbaar al helemaal niet. En dan ga ik een beetje uit van het gemiddelde taalgebruik, niet echt straat of jongerentaalgebruik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...