Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Merciekes borrie. Ik sloom een beetje op hier. En inderdaad, seffens weer ontbijt se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Hanneke, Van harte gefeliciteerd, hoop dat je een fijne dag hebt, hoe je hem ook invult. Idioot vroeg wakker. Heb ochtenddienst en dan moet ik om half vijf op, niet om half drie. Zodoende ben ik hier weer eens aan het lezen gegaan en dat voelt best goed. Lekker vertrouwd nog steeds. Ik doe de iPad toch maar weer even uit, kijken of ik nog wat kan dommelen. Wens iedereen alvast een heel fijne dag voor straks, een om door een ringetje te halen. Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Aicha, het meisje als een lied. Ook al wakker? Of nog wakker? Maak er in elk geval iets moois van, of je nu aan de dag begint of je dag beëindigt. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden