Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Dank Borrie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Jen Ook bedankt. Wel gezellig hier nog zo even in de nacht. Ben een beetje uitgelezen en weet niet zo goed wat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heb je plannen voor morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Vraag je dat aan mij Jen of ik plannen heb? Zal maar antwoorden Nee, geen plannen. De gewone dingen doen.. Ik leef nogal geisoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ook jij dank Wijfie. Ik zie de kerk niet zoiets als steun bij halen. Maar meer me sterk maken om iets te kunnen betekenen in deze wereld. Als ik er voor mijzelf alleen maar steun zou halen zou ik me zo afhankelijk voelen. Ik wil ook iets kunnen geven. Ik heb niet alleen de kerk nodig. De kerk heeft ook mij nodig. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik begin terug mijn dag/nachtritme om te wisselen bor, en meer te drinken (die twee gaan bij mij samen). Ja Hanneke, de vraag was aan jou bedoeld. En heb je zin in die gewone dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heb ik zin in die gewone dingen? Jee wat een vraag. Ik doe altijd maar wat. Denk daar niet zo over na. Alleen...als ik er echt geen zin in heb doe ik ze niet. Maar dat gaat allemaal niet zo bewust. Meestal. Soms ook wel. Dan kan ik heel lang dubben: wil ik wel, wil ik niet. Maar als ik zo bezig ben doe ik het meestal niet. Op woensdag doe ik altijd boodschappen met een zuster van het klooster. Het klooster heeft veel boodschappen nodig. Dus hulp kunnen ze goed gebruiken. Dat doe ik altijd wel. Of ik het echt leuk vind? Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Jen , heb je dan drank in huis? Als ik niet wil drinken zorg ik gewoon dat er niets is. Ik moet dan ook altijd eerst boodschappen doen voor ik weer wat heb. Helpt me vaak toch over moeilijke momenten heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Kom toch nog even buurten. Jaap - spannend hoor en ik wens je alvast veel geluk en plezier in je nieuwe woning! Hanneke, gefeliciteerd met je verjaardag:present::present: Jen, gewoon gezellig blijven komen dat geeft toch wat meer houvast of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Dank Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik drink niet overdag bor. Hanneke, ik bewonder dat, elke dag de "gewone" dingen doen. Vandaar mijn vraag wellicht: mij lukt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ja Hanneke, ik ben geen stopper en er is altijd wel drank in huis feitelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Nou Jen, mij lukt het ook vaak niet hoor. Het kan al een hele overwinning zijn gewoon de afwas te doen of even te stofzuigen. Het is moeilijk de "gewone" dingen te doen als er niemand is voor wie je ook maar iets moet doen. Ik woon graag alleen. Maar het heeft zeker zijn nadelen. Er is geen enkele druk. Aan de andere kant verdraag ik ook weer geen druk. Ik zit geloof ik ingewikkeld in elkaar als dat zo hier opschrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 O ja Jen, dat is dan heel moeilijk. Wat dat betreft is stoppen dan gemakkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 O maar Borretje ik ben helemaal niet verdrietig hierover. Het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ha ha Borretje, Nog even nadenkend over wat ik echt zou willen met mijn verjaardag! Als ik geld genoeg had zou ik wel een groot feest willen geven. Maar dan moet ik ook personeel hebben dat alles verzorgt. Ik wil dan niet de hele dag zelf lopen sloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Alleen leven is niet verkeerd, lijkt me. Zelf ben ik wel snel eenzaam. Maar ook met twee kan je eenzaam zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Met twee eenzaam zijn is moeilijker dan alleen eenzaam zijn vind ik. Als je alleen bent is het duidelijk. Ben je met zijn twee dan is het pijnlijker je eenzaam te voelen omdat je dat niet zo verwacht en zo niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Een zwembadfeestje met heel het adb-forum! (ja ik nodig mezelf alvast uit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Nou, ik ga geloof ik nog even proberen te slapen. Ik heb gelukkig nooit last van laat koffie drinken. Heel enkel keertje wel, maar meestal niet. Jen, hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Slaapwel dames. Borretje, ik heb je stiekem wat beter leren kennen door tijdens mijn vorige slapeloze nacht op het pact draadje te lezen. Mooie draad overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Voor mij is het heel bemoedigend om te lezen. De trajecten die tot vooruitgang geleid hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik kijk niet zozeer op naar mensen die droog zijn, bor. Wel had ik de indruk dat je een evolutie hebt doorgemaakt. Ik lijk steeds een pas vooruit en dan weer eentje achteruit te doen. Is dat geen liedje van Urbanus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Bij mij merk ik dus geen evolutie. Het ging een tijd goed, en nu merk ik dat het weer slechter begint te gaan. Ik kan nu sneller ingrijpen dan vroeger, ok, dat is misschien een vooruitgang. Maar waar moet dit allemaal toe leiden? Ik mag dan best wel weten dat het pad belangrijker is dan het doel, maar toch he. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Slaap ze borrie. Liefs terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden