Spring naar bijdragen

Woensdag 28 november 2012

Romualdus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik bedoel het tav het pact draadje van Blondie, dus inderdaad specifiek over mensen hier. Op de een of andere manier hoor ik sommige dingen niet te weten. Alsof ik in mensen hun verleden ging spitten. Terwijl Jen hier toch echt maar sinds maart zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was barman he :)

Nou ken ik wel mensen die het goed droog konden houden als ze aan het werk waren, nee ik niet, maar nooit tenkoste van me werk, ook nooit geen last mee gehad met geen van m'n bazen ofzo. Maar ook nooit kwaaie dronk, men kon me gewoon niet anders. Ach tuurlijk soms wel stuk in me reet, maar nooit op me werk

Maar ik was dat niet op dat draadje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah toen ik stopte met drinken dacht ik ook nou krijg ik me een partij energie enzo ...........nou nix dus, lijkt alleen maar minder en ook nu opeens lichamelijke klachten.

Dus die grap van " ik sta op sterk water"" lijkt wel te kloppen.

Maar gloof ook wel dat het beter zal gaan uiteindelijk.

Ja die stappen vooruit en achteruit, misschien wel nodig en is je pad nog niet klaar voor je en zou je anders in put vallen (die nog gedicht moet worden) of zou je struikelen over je eigen benen. Je moet dan miss niet meteen door willen stormen met oogkleppen op. Dan vergeet of let je misschien ook te weinig op je omgeving waarin je zit/woont.

Dus zal het wel nodig zijn ff rust of stap terug, om bv een aanloop te nemen, of situatie inschatten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aanloop nemen, dat vind ik wel een mooi idee.

Maar echt, mijn eerste keer in een afkickkliniek was 2008 (!) Ok, ik drink nu veel minder, maar is mijn leven echt veranderd? Ik ga begot een job aanvatten met een lager loon dan toen! Ik voel me zo mislukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...