Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Dat is wel echt een Nederlandse gewoonte he? Wij houden het bij Dag Sinterklaasje en dergelijke, jullie schrijven heelder gedichten voor pakjesavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 of moet er wat geschreven hebben ....ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Nee, het pactdraadje van Blondie. Ik kwam daar even een kwade Diesel tegen, en zo ken ik je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ja is ook leuk , vind ik dan he, in gedichten mag je ook veel van bv afgelopen jaar terug laten komen, kwa fouten of stommieteiten of blunders , gekke gewoontes etc. Maar gedichten is nog nie m'n ding dit jaar, met koppijn gaat nie lekker he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ik heb best een paar mensen beter leren kennen/ zien veranderen, maar misschien is het niet zo therapeutisch verantwoord. Om daar op terug te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ach, als het goed is heb ik daar ook niet gauw last van, maar soms als het naar onrechtvaardigheid riekt of arrogantie, tjah soms dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Originally posted by: JenIk heb best een paar mensen beter leren kennen/ zien veranderen, maar misschien is het niet zo therapeutisch verantwoord. Om daar op terug te komen.quote> je bedoelt dit tav sinterklaas gedichten en mensen hier? of in het algemeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ik bedoel het tav het pact draadje van Blondie, dus inderdaad specifiek over mensen hier. Op de een of andere manier hoor ik sommige dingen niet te weten. Alsof ik in mensen hun verleden ging spitten. Terwijl Jen hier toch echt maar sinds maart zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 nou mot ik toch zelf eens gaan kijken joh. Maar je bedoelt niet bij wie is wie vn blondie dan?? Ik zou niet weten waar te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Nee, sinterklaasgedichten hebben we in België niet. Lijkt me anders wel plezant. Ik bewaar mijn pesterige inspiratie voor verjaardagskaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Nou zat ik hier ook maar een paar maanden eerder dan jou hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Oh, verwacht geen sensatie Diesel, verre van. 't Is eigenlijk een heel mooi "vallen en opstaan" draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Oh da's waar :$ Ik heb altijd het idee dat jij hier al veel langer zit. Ligt ook aan die Draak bijnaam enzo, denk ik, dat klinkt zo vertrouwd in de omgang of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Nou kan ut ook niet vinden dat draadje Nee ben ook maar snotneus hier in verhouding hoor maar jij hebt misschien al wel weer veel meer uren hier rond gehangen, zeker 's-nachts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Thema's rondom alcohol -> Pact... Ja, ik heb hier wel wat rondgeneusd de afgelopen nachten :$ Ach ja, er zijn schadelijker dingen om te doen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 en ach die andere bijnaam misschien voor boel mensen in me ouwe "stad" misschien wel vertrouwd als barman, ach das ook belangrijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 ja met dat rondneuzen uitkijken hoor, ach je loopt zo van allerlei dingen op Ach en was miss ook andere tijd voor mensen he, soms gevoelens zo veranderlijk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Jij was barman? Lijkt me geen evidente job als je droog wilt blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Net die veranderlijke gevoelens interesseren me. Ik loop een stap vooruit en twee naar achteren soms. Evolutie? 't Zal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ja was barman he Nou ken ik wel mensen die het goed droog konden houden als ze aan het werk waren, nee ik niet, maar nooit tenkoste van me werk, ook nooit geen last mee gehad met geen van m'n bazen ofzo. Maar ook nooit kwaaie dronk, men kon me gewoon niet anders. Ach tuurlijk soms wel stuk in me reet, maar nooit op me werk Maar ik was dat niet op dat draadje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Tjah toen ik stopte met drinken dacht ik ook nou krijg ik me een partij energie enzo ...........nou nix dus, lijkt alleen maar minder en ook nu opeens lichamelijke klachten. Dus die grap van " ik sta op sterk water"" lijkt wel te kloppen. Maar gloof ook wel dat het beter zal gaan uiteindelijk. Ja die stappen vooruit en achteruit, misschien wel nodig en is je pad nog niet klaar voor je en zou je anders in put vallen (die nog gedicht moet worden) of zou je struikelen over je eigen benen. Je moet dan miss niet meteen door willen stormen met oogkleppen op. Dan vergeet of let je misschien ook te weinig op je omgeving waarin je zit/woont. Dus zal het wel nodig zijn ff rust of stap terug, om bv een aanloop te nemen, of situatie inschatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Je was heel even op dat draadje. Doet er verder niet toe. Nooit kwaaie dronk? Da's mooi. Ikke wel zenne. In een café waar ik lang geleden veel kwam - geen stamcafé, dat had ik nooit - waren de barmannen vaak zatter dan de klanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Een aanloop nemen, dat vind ik wel een mooi idee. Maar echt, mijn eerste keer in een afkickkliniek was 2008 (!) Ok, ik drink nu veel minder, maar is mijn leven echt veranderd? Ik ga begot een job aanvatten met een lager loon dan toen! Ik voel me zo mislukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ja dat is een gegeven wat vaker voorkomt he, maar is kwestie van goed personeel zoeken he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Maar het is ook een "kunst" (zal me niet in dank afgenomen worden) om wel (mee) te drinken , maar het zo te doen dat totdat je klaar bent men het niet merkt en daarna ach maakte niet veel uit dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden