Spring naar bijdragen

dinsdag 4 december

Diesel

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Marika
Verloren tijd
(Klein Orkest)
Er is een man laatst dood gegaan
Die nog geen dag van zijn bestaan
Tevreden was
Maar dat begreep 'ie pas toen er geen weg terug meer was

Vlak voor zijn dood pas kreeg hij spijt
Van zoveel angst, verloren tijd
En hij vertelde mij
Over de hel die hij zijn leven lang had meegemaakt

Hij was nooit verliefd geweest, zelden verwonderd
Hij had nooit gegokt, dus hij was ook nooit bedonderd
Om ergens te komen had hij lopen moeten leren
Maar om iets te bereiken leerde hij marcheren

Hij is iets geworden, wat hij eigenlijk niet wilde
Z'n wereld verstilde, geen diepgang, geen top
Anderen huilden, dansten en lachten
Maar hij stond te wachten en hij wist niet waarop

En tegen zijn angst hielp geen een obligatie
Geen polis, geen aandeel, geen bank dacht meer mee
En aan het eind, op zijn crematie
Waaide zijn rook zelfs nog met alle winden mee

Er is een man laatst dood gegaan
die nog geen dag van zijn bestaan
Tevreden was
Maar dat begreep ie pas toen er geen weg terug meer was

Ja, we smeten toch teksten en deden niet meer rustig :D

:)quote>

Ach iedereen mag met Koos en Harrie's hersenspinsels gooien van mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ow, Marika! Nu had ik het weer over de opmerking van Spike i.p.v. jouw advies. Want met jouw advies is helemaal niets mis. Dat is eerlijk en oprecht. En goed op te volgen. Hard, maar waar. Ik geloof dat er nu twee postings door elkaar heen lopen. Sorry daarvoor.

Heb trouwens ook voor het eerst mijn rug echt gerecht op het forum. En aan jouw opmerkingen te merken was dat nog niet eens zo slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect, Johan. Maar jij bent niet een harde leermeester. Je bent iemand die wel hard wil zijn, maar waarbij je de zachte aard nog steeds ziet. Jij maakt ook geen steken of streken, ook al lijkt het voor een ander zo. En soms heb ik weleens zoiets van 'Ow, ow, Johan, dat had je niet moeten zeggen', maar weet dat je het goed bedoelt.

Het smerige in deze context is dat iemand andermans problemen probeert te ondermijnen. En ik ondermijn niemands gevoelens of problemen, alleen maar omdat ik weet hoe klein mijn probleempjes soms zijn. Die ik hier deel, tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dieselke. Het gaat wel, ik denk dat mijn klop nog moet komen (in verdriet ben ík een diesel die eerst lang moet voorverwarmen dus). Druk bezig geweest met het schrijven van een afscheidstekst, en nu klaarwakker. Dus kwam ik hier eens kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Jen. Lees het nu na en inderdaad het komt over alsof ik wel 'iets' wil zijn. Maar nee, ben zo dankbaar dat ik verder, op alle andere verslavingen, niets heb.

Mijn beste vriend heeft PDD-nos en elke keer als hij steekt, zegt hij dat het de waarheid is, om vervolgens te zeggen dat de waarheid hard is om daarna door te krijgen dat wat hij zie niet helemaal juist is. Ik heb het daar ontzettend moeilijk mee. Maar na tien jaar geef ik deze vriendschap niet snel op. Mijn postings zijn gebaseerd op aannames op dit moment. Maar ik ben hier nog geen autist, of autist verwante, of andere stoornissen tegen gekomen. En dat wilde ik eigenlijk niet posten, omdat ik niet wist hoe ik me moest verwoorden en nu nog niet. Maar dit is het wel zo ongeveer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had volgens mij een ban ten tijde van de 'ruzie' tussen Marika en Vm. En ik heb het proberen na te lezen, maar volgens mij waren de pagina's sneller weg dan ik het kon nalezen.

Ik mag iedereen. Iemand moet mij nogal, persoonlijk, naar na het leven staan om degene niet te mogen.

Ik doe niet mee aan de 'Marika heeft iets slechts gedaan en daarom mag ik haar niet' tot ik hetzelf heb gelezen. Heb niets kunnen lezen, dus heb geen oordeel klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smikkie,

VM had die ban kunnen vermijden door eenvoudigweg wat groffe woorden uit haar commentaar te verwijderen. 'k heb haar er drie keer toe aangespoort, maar ze weigerde koppig. Ik kan niet begrijpen dat iemand van haar niveau zich zo kan laten gaan. Maar goed, dat is geweest. En die ban is van korte duur, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie en ik kunnen elkaar volgens mij wel liggen.

Marika, ik snap dat het niet als plezierig voelt om alles te onthouden. Ik onthoud ook heel erg veel. Maar soms ook compleet verkeerd. Zo dacht ik dat Smikkie mijn aartsvijand was, maar het valt toch wel mee.(waarschijnlijk andermans opmerking aan ander karakter verbonden of zelfde karakter, maar verkeerd begrepen) We hebben een rug en af en toe glijd daar iets vanaf, laat het vooral zweet zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ban was gebaseerd op mijn woorden. Ik heb drie keer een verkeerd woord gebruikt. En ondanks dat ik vond en vind dat het gewoon spreektaal is, als een moderator vindt dat dit niet het geval is, dan moet ik mijn woorden zorgvuldig kiezen.

Merk ook dat ik door dit forum heel veel scheldwoorden niet meer vind kunnen, haha. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...