fofies Geplaatst 14 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 hoi lidia....dat luisteren naar apparaten herken ik wel, ik denk soms dat ik echt mijn laptop hoor maar nee t zit in mijn koppie. ik heb het idee dat ik bij meer stress ermeer last van heb....kan ook verbeelding zijn omdat ik dan sneller geirriteerd ben. de geluiden zijn er altijd en soms betrap ik me erop dat ik zomaar een tijd me niet aan gestoord heb. het gaat bij mij horen. ik mis de echte stilte wel vaak maar er zijn ergere dingen toch? ik moet er mee zien te leven. of mijn hersenen echt een tik hebben gehad door alcomisbruik dat weet ik niet en het doet er ook niet meer toe. laatst was ik in een cafe....dat was wel heftig, al dat getetter van iedereen (veel met alco). ik heb nu een goed excuus om niet meer ergens heen te gaan waar veel gedronken wordt. ik lig nu in bed....dan is het wel heftig, eellicht van ik geluiden uit de ruimte op.....we naderen 21 december!,, nu nog zien te ontcijferen..hasta luego Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden