Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 toch vin ik dat wat anders hoor Jen, of zal het toch door het woord komen ? en miss een overtreffende trap dinges Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Kunsie wel een motivatie dan om te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 nee, maar ik kan het mezelf wel zomaar aanpraten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Drinken is op korte termijn een gemakkelijke weg. En ik kan je er niet uitpraten, want ben zelf ook bezig. Het lukt allemaal even niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Drink jij nu ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ja kunsie, ik ben aan een pint aan het lurken. Het spijt me dat ik je niet beter kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Dus ben ik de droogkloot hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Yep, en jij moet ons dus redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Maar hoe is ut dan gekomen om dit te besluiten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Dimitri Verhulst - de schrijver van De helaasheid der dingen, over alcoholisme - is op tv. Op het eerste gezicht een arrogante zak. En zijn kapsel is erg verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Maakt niet uit lieve Jen. Misschien help je me wel meer dan je zelf denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 nou nee hoor, reddende engel is nie me ding, zijn dolende ridders genoeg hier op de lijst Maar ik mooi nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Diesel, ik drink vandaag meer dan ik me voorgenomen had. Een echt besluit is daar niet aan vooraf gegaan. Wel is het zo dat ik, toen ik verder ging, bedacht: ach ja, 't gaat je niet af vandaag. Amper een besluit te noemen, eerder een : ik gooi de handdoek in de ring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Doe je goed dieseltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ja maakt ook nie veul uit dan Jen, ja strakkies misschien met kater, das dan weer wel het voordeel van op tijd te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ja he Kunsie, miss volgend jaar een lintje of een beeld op een sokkel bij de belt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 En morgenvroeg is alles weer anders. Dan ga ik mijn kippenhokkies weer schoonmaken en ben ik evengoed weer gelukkig. Nu is het ff minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Morgenvroeg moet ik naar amnesty en daar heb ik écht geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Eigenlijk zouden we hier een chat moeten hebben voor momenten als nu. Wat moeten de vroege koffiedrinkers wel niet denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 wat moet je daar doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik doe daar vrijwilligerswerk dat ik graag zou beëindigen. Maar durf niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 was de koffie al klaar? Ben ff aan het nachtbraken dus ff snel hier kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Jen ze hebben ook nix aan iemand die niet gemotiveerd is denk ik, dan morgen gelijk daar over hebben, nu ook baan enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Jen, je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Goeiemorgen Huttula, wat ben je vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 nou ja daar zijn reddende engels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden