Mai Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Nou, ik kan nog niet slapen Maar ben wel dood op Zal wel goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Gunn, als ik jouw naam zie, moet ik altijd denken aan de man van vroeger in de reclame van de bioscoop! Zo'n stoere vent met een cowboyhoed op. Maar niet met een sigaret maar met een gunn op zak! Dus zo zie ik jouw voor me;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Nou, dan moet ik je teleurstellen, Kunsie. Ik ben zo mager als een wandelende tak! Nou ja, een pluspunt. Ik rook idd niet. Maar door 't vele jaren drinken ben 'k er niet knapper op geworden. Perkament-achtige huid, drankneus, wallen onder de ogen, etc. Dat trekt wel weer bij, roepen ze dan. Bijna twee maanden verder, en ik zie er slechter uit dan toen ik nog dronk. Joechie, 'k sta droog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Maar je hebt een machtig gevoel voor humor, want als ik jouw lees lig ik altijd in een deuk. Ook nu weer!!! En ik werd gisterochtend wakker met een soort van drank/waterzak ónder mijn wal bij mijn linkeroog. Joh, wat was ik knap! Durfde pas de straat op toen het donker werd. Vandaag gelukkig weer beetje weggetrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Bedoel niet dat ik je nooit serieus neem hoor. Dat doe ik echt wel en lees ook de pijn en het verdriet lieve Gunn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 @Gunn ik hoop dat de dokter je wederom moet teleurstellen maar dat je wel een pilletje meekrijgt voor je gevoel Sloap weh allemoale Ps het leven laat nou eenmaal sporen achter na mate we ouder worden,het verteld ons hoe we geleefd hebben maar trekt heel langzaam weer bij namate we onze leefstijl aanpassen...er is nog hoop :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Slaap lekker Huttula, Ga ik ook zo doen, dan kan mijn "zakje" een beetje bijtrekken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Gunn, ik zie dat je nog steeds ingelogd ben. Kan ik nog iets zeggen om je beter te doen voelen? Wil je nog iets kwijt voor je ga slapen? Ik wil graag een luisterend oor zijn hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 mag ook op PBtje............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ik ga nog thee zetten en wat muziek luisteren. Geen zin in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Dat klinkt ook goed. Dan ga ik ook lekker dromen (nou ja, als ik 4 uur slapen kan is het veel) En als jij straks ga dromen, droom dan van mij, ik zie er net zo uit als Brigitte Bardot toen ze 30 was (hoop dat je die nog kent):heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Gunn, PBtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Hier ook slapeloos.... Besloten dat ik de huidige knipperlichtrelatie ook maar eens de deur uitzet. Lig te vaak wakker daarvan. Maar ook steeds de zwakte dat ik hem weer toelaat. Dat kan echt niet meer. moet me nu echt focusen op mn eigen zaak en gezondheid. belangrijke dingen uit het oog verloren en dat heeft zo geen zin. Zucht. Veranderingen dus, waarvan dit een hele goede zal zijn. Bron van onrust en zorgen. Overbodig. Een jaar heeft het geduurd. Misschien nu ik hier weer kom dat ik me sterker voel om het vol te houden. Nu weer terug naar bed. geleerd dat ik dan toch uitrust en dat de slaap vanzelf wel en keertje komt. Tot morgen ! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Nog niet slapen.... sjonge Maar weer opstaan, broodje eten Tsja, woelig dagje, is meestal ook woelig nachtje in mijn geval... Niet heel erg, ik kan uitslapen. Morgen middag werken en morgenavond krijg ik een leerling dus dan wordt het ook weer laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Originally posted by: kunsieGunn, als ik jouw naam zie, moet ik altijd denken aan de ***man van vroeger in de reclame van de bioscoop! Zo'n stoere vent met een cowboyhoed op. Maar niet met een sigaret maar met een gunn op zak!Dus zo zie ik jouw voor me;)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden