Spring naar bijdragen

woensdag 2 januari 2013


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, dan moet ik je teleurstellen, Kunsie. Ik ben zo mager als een wandelende tak! Nou ja, een pluspunt. Ik rook idd niet. Maar door 't vele jaren drinken ben 'k er niet knapper op geworden. Perkament-achtige huid, drankneus, wallen onder de ogen, etc. Dat trekt wel weer bij, roepen ze dan. Bijna twee maanden verder, en ik zie er slechter uit dan toen ik nog dronk. Joechie, 'k sta droog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je hebt een machtig gevoel voor humor, want als ik jouw lees lig ik altijd in een deuk. Ook nu weer!!!

En ik werd gisterochtend wakker met een soort van drank/waterzak ónder mijn wal bij mijn linkeroog. Joh, wat was ik knap!

Durfde pas de straat op toen het donker werd.

Vandaag gelukkig weer beetje weggetrokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gunn ik hoop dat de dokter je wederom moet teleurstellen maar dat je wel een pilletje meekrijgt voor je gevoel

Sloap weh allemoale

Ps het leven laat nou eenmaal sporen achter na mate we ouder worden,het verteld ons hoe we geleefd hebben

maar trekt heel langzaam weer bij namate we onze leefstijl aanpassen...er is nog hoop :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook slapeloos....

Besloten dat ik de huidige knipperlichtrelatie ook maar eens de deur uitzet.

Lig te vaak wakker daarvan.

Maar ook steeds de zwakte dat ik hem weer toelaat.

Dat kan echt niet meer. moet me nu echt focusen op mn eigen zaak en gezondheid. belangrijke dingen uit het oog verloren en dat heeft zo geen zin. Zucht.

Veranderingen dus, waarvan dit een hele goede zal zijn.

Bron van onrust en zorgen. Overbodig.

Een jaar heeft het geduurd. Misschien nu ik hier weer kom dat ik me sterker voel om het vol te houden.

Nu weer terug naar bed. geleerd dat ik dan toch uitrust en dat de slaap vanzelf wel en keertje komt.

Tot morgen ! x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet slapen....

sjonge

Maar weer opstaan, broodje eten

Tsja, woelig dagje, is meestal ook woelig nachtje in mijn geval...

Niet heel erg, ik kan uitslapen. Morgen middag werken en morgenavond krijg ik een leerling dus dan wordt het ook weer laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Gunn, als ik jouw naam zie, moet ik altijd denken aan de ***man van vroeger in de reclame van de bioscoop! Zo'n stoere vent met een cowboyhoed op. Maar niet met een sigaret maar met een gunn op zak!

Dus zo zie ik jouw voor me;)quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...