Spring naar bijdragen

donderdag 10 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Om nog even terug te komen op de vraag: waar doe je het voor als je kind noch kraai, noch werk hebt?

Stoppen/minderen met alc?

Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik nooit een stopper zal worden, precies om die reden.

Maar ik wil wel geregeld dagen/weken niets drinken, voor mijn gezondheid en om bovenvermelde redenen/postings.

Zoals sommigen het doen, tellen hoeveel en welke dagen, daar zou ik gek van worden.

Ik wil liever dan maar wat meer op een speciale gelegenheid en die heb ik niet zo veel.

Maar dan moet ik wel weer hier komen, anders is de rem er kompleet van af, niet dat ik gekke dingen uithaal, dat heb ik wel afgeleerd.

Maar dat stoppen met roken, daar ben ik toch wel heel gemotiveerd voor, ook omdat ik het vies vind. En voor de mensen die in mijn huis komen.

En dan de frustratie als je niet mag/wilt roken. Bah!!!:angry:

Hoop dat ik het deze keer red.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, vanavond was het hier buiten nog 6 oC, nu 0, had al zo'n idee en dus de kachel zachtjes laten branden anders is het morgen een hele tijd koud.

Kan nu hè? met al dat peukengeld dat ik uitspaar.

Nou, het is wel tijd om eens naar bed te gaan.

Welterusten en morgen gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Lidia, ik kan ook soms weken niet drinken. En dat doe ik toch ook wel voor mijn gezondheid. Ik werd nog veel banger toen ik merkte dat ik verslaafd raakte aan deze site. Ik zat de hele dag achter de computer om te kijken wat iedereen schreef. Daar was ik op een gegeven moment nog veel meer mee bezig dan met de drank. Dat is dan ook weer niet goed.

Ik lees nu ook wel mee, maar zet het ook vaak uit om andere dingen te gaan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik niet helemaal met je eens, maar dat zal aan mij liggen. Als je de hele dag bezig bent met deze site dan heb je gewoon weer een nieuwe verslaving. Geen slechte misschien, maar toch!!

En waar je in geloofd is altijd goed, dus moeten we doen wat we moeten doen he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat sites betreft: ik heb vroeger een verslaving gehad aan een schrijfsite. Maar dat is gewoon overgegaan. Met nu alleen nog nostalgie.

Natuurlijk zou ik niet op deze site zitten als ik géén alcoholprobleem had, natuurlijk zou ik alleen maar sieradiaans tellen als ik nóóit eenzaam was.

Vreemd genoeg schaam ik me minder over mijn eenzaamheid sinds ik minder drink. Ik bekijk het nuchterder. En het is gewoon wat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...