Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ok, redenen te over dus. Mindfulness is iets moois om naar te leven. De oefeningen houd ik persoonlijk wel niet vol. Niet dat ik er geen tijd voor heb - uiteraard wel, als ik niet meer op dit forum post... et voilĂ - maar het vergt meer discipline dan ik heb. De ademoefening van drie minuten doe ik soms nog wel. En verder denk ik dikwijls "mindful zijn, Jen, mindful stomme trut!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 doe ik nu,Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Jen, iedereen zegt dat ik verbaal sterk ben maar mijn gevoel zelf ondersneeuw. Maar ik heb geen zin in pufoefeningen om mijn gevoel te leren kennen. De laatste pufoefening was 18 jaar geleden, toen noemden we dat nog "bevallen". Jen, mindful zijn, hahaha. Als het werkt, ga ik het ook proberen!! "Bij je gevoel komen" .............. als ik dat kon dan was ik een ander mens geweest. Maar ik ben ik, rationeel ingesteld en neem nooit tijd voor mijn gevoel. Misschien iets voor de site: www.jegevoeldebaas.nl Als ik die site ga opzetten dan zoek ik nog een Moderator. Iemand zin an? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik ga ophangen. Nog een voordeel .. ik ben overal meer bewust van. Drank werkt geestvernauwend. Awareness Dan denk ik ineens aan de hartelijke spontane knuffel die ik vanmiddag na afloop kreeg van dat 8 jarige danseresje. Kleine dingetjes die mn hart verwarmen. Ik duik mn warme bedje in tot morgen ! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik ben ook niet bepaald wat je een spirituele vrouw noemt. 'k Ben mindfulness cursus gaan volgen na de zoveelste depressie, kwestie van eens wat anders te proberen. En kijk aan, het was best wel rationeel. Slaap zacht, woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Mindful zijn is niet veel meer (of minder!) dan in het moment zelf leven. Je moet het wel een beetje oefenen, maar zweverig is dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 oke, dat is dus wel een optie maar ook wel een beetje oefenen kom ik later op terug, ik moet pitten want morgen en overmorgen moet ik gewoon werken, pffffff welterusten lieve Jen en lieve Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Slaap ze leeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: JenMijn broer haalde dit jaar de 50. Vond ie niet plezant.quote> Mijn broer zou dit jaar 50 zijn geworden, hij is helaas maar 48 geworden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Beetje late reactie, schhot er ff uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: leeuwewoke, dat is dus wel een optiemaar ook wel een beetje oefenenkom ik later op terug, ik moet pitten want morgen en overmorgen moet ik gewoon werken, pffffffwelterusten lieve Jen en lieve Womanquote> Zou hier graag wat meer over willen weten,.. Morgen dan maar??XXXNu weer terug de mand in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: leeuwewoke, dat is dus wel een optiemaar ook wel een beetje oefenenkom ik later op terug, ik moet pitten want morgen en overmorgen moet ik gewoon werken, pffffffwelterusten lieve Jen en lieve Womanquote> Zou hier graag wat meer over willen weten,.. Moegen dan maar??XXXNu weer terug de mand in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Lieve Dune, wat erg van je broer. Gaat het nu wel met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 welterusten Dune en Huttulal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Wat erg Dune. Nu voel ik me lomp. Sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden