octavia Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Wie heeft dit ook wel eens gehad? Gisteravond glaasje ouzo bij de Griek natuurlijk vriendelijk geweigerd. Lekker gegeten en een lekker glas icetea erbij gedronken. Vanmorgen vroeg wakker geworden met een flinke kater. Gedroomd dat ik een paar flessen Martini achterovergeslagen had. Eerst wist ik niet hoe ik dit aan mijn forummers zou kunnen vertellen. Gelukkig drong het langzaam tot mij door dat het een droom was. Toch even schrikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Herkenbaar. Ik heb het in de afgelopen week gehad. Ik werd wakker met een droge mond en het idee dat ik een kater had. Ik voelde me ontzettend rot. Tot ik me opeens realiseerde dat ik gewoon een droge mond had en helemaal niet had gedronken. Een droom dus. Een erg vervelende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Jaaaa, Octavia, dit is heel herkenbaar! Van de week had ik het nog. Ik schrok wakker om een uur of half zes, omdat ik mezelf betrapte op drinken.... ik weet niet eens meer wat...opgelucht was ik toen ik erachter kwam dat het een droom was. Ik viel weer in slaap en schrok een half uur later weer wakker. Ik droomde dat ik een pakkie shag zat leeg te roken. (inmiddels een jaar gestopt) Heel apart....hahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ja ik ken het ook Heb zelfs wel gedroomd dat dronk en dat mij man thuis kwam ...moest de fles nog verstoppen maar wist niet waar Pff naar wakker worden en dat is nog eens niet zo lang geleden Met roken ken ik het ook leek wel een nachtmerrie Ik zoog zo hard aan die sigaret dat ik mijn longen zelf kon zien dat ze gevuld werden met rook Was best benauwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden