Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ah, ge hebt gevogelte op Uwen hof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik heb niet eens een auto nodig om een nachtwinkel te bereiken. Hollanders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: EsperanzaAh, ge hebt gevogelte op Uwen hof.quote> Ja, en wildbraad ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Dat is mijn grootste trigger, Gunn. Ik moest deze week een opleiding volgen en heb me vier dagen van de vijf verplicht verveeld. Dus ging ik woensdag maar drinken :$ Nee, da's wellicht niet uit verveling, maar omdat ik me afvraag hoe ik aan de juiste opleiding moet komen, me ondergewaardeerd voel, en etcetera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Allez, we gaan nog vriendekes worden Gunn. Jenneke, MOI NON PLUS pfffffffffffffffff................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Allez, al bij al, we vinden altijd wel een excuus zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: Gunn Originally posted by: EsperanzaAh, ge hebt gevogelte op Uwen hof.quote> Ja, en wildbraad ook. quote> Iemand nog wat hondenbiefstuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 ???????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Achteraf wel. Op voorhand heb ik geen excuus nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Jakkes, niets motiveert me om wat te doen. Ik maak geen toekomstplannen, geen reisplannen, geen studeerplannen. Niets! Geen enkele drijfveer die me aanspoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik wil zo graag terug een hond. Mijn man wil een Duitse herder maar ik wil een border colli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Goeie morgen Lenie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Soms moet je gewoon iets doen ook al lijkt het zinloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: EsperanzaIk wil zo graag terug een hond.Mijn man wil een Duitse herder maar ik wil een border colli.quote> Ze lachten mijn lief uit op de hondenunief met onze patterdale terriër. 'Meneer, waarom hebt u zo'n kleine hond gekocht?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Zoals vandaag, mijne zolder opgeruimd. De helft is terug in een hoekje verdwenen tot ik er misschien binnen een paar jaar, bij leven en welzijn weliswaar, wel afscheid van kan nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Hoi Lenie. Dit klinkt misschen alsof ik weg ga omdat jij je meldt, maar dat is niet zo. Ik ga nog een slaappoging wagen. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 een hond hebben is fijn...je hebt je verplichtingen. behalve als het regent... m'n kat snapt nuniets van mij...ze zit hier maar te gapen nu ;-) en me aan te kijken of ik niet spoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik ken dat ras niet Jenneke, waarschijnlijk wel een bijterke. Worden ze groot dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ja maar ik bedoelde eerder dingen als studeren en werken. Beginnen met iets en er uiteindelijk zin in vinden. Of zin iets anders. Hoi Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Truste Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 doe dat Gunn... ik was gister avond zo moe omdat ik ik eergister ook al amper had geslapen, vanavond dus een themazepam en een nitrazepam er ik gekwakt...en zie hier het resultaat : wel 4 hele uren geslapen...zucht. ik heb mezelf maar een bak koffie gemaakt ( caff-vrij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 hoi Jen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ja Jenneke, ZOVER was ik nu ook wel hé............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Nee het blijft een klein opdonderke. En gezien mijn lief een meter 97 is vonden ze dat een rare keuze. Hoe zet je hier weer foto's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden