Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik heb pas deze week een herval gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Dat spijt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik moet er uit leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik weet niet goed wat zeggen....... Hoewel onze oudste dochter pedagogie studeert en dus hulp bied aan ouders in OPVOEDINGSNOOD.............. Ik begin te beseffen dat ik hulp nodig heb Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Esp, ik ben maandenlang volledig droog geweest. In een ziekenhuis, anders was het me wellicht niet gelukt. Daarmee wil ik niet zeggen dat je naar een kliniek moet, maar dat droog zijn raad ik je wel aan. Je komt jezelf tegen dan. En: je komt veel positieve dingen tegen. Dan heb je écht een keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Zoek hulp, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik ben bang Jenneke, om hulp te zoeken. Bang om uit mijn coconneke gerukt te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Het is ook angstaanjagend. Maar het kan iets opleveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik ben, of was, er altijd van overtuigd dat ik er zelf wel uit zou geraken. Niet dus....... Onze kinderen merken er niet zoveel meer van, ik ben de vrolijke mammie die kookt, poetst en wast en waar dan ook klaar staat als het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Knap dat je dat volhoudt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Maar je klinkt alsof je 'op' bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Mijn man en ik hebben nu erg veel financiële problemen. Mijn man heeft in augustus 2010 een arbeidsongeval gehad waardoor hij niet meer kan gaan werken. Gelukkig hebben we een rechtsbijstandverzekering maar er komt gewoon geen zode aan de dijk. Nu is mijn man erg principieel en staat erop dat wij zelf de kinderen hun studies betalen, wat ik ook normaal vind, maar eens houd het op. En als er dan nog rekeningen komen............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Daarbij komt dat we een tweede huisje hebben dat we verhuren, mochten we dat kunnen verkopen zou een groot deel van de miserie opgelost zijn maar ja, ik vind het ook niet echt een optie aangezien dat onze spaarboek is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 En ja, FANTASTISCH EXCUUS............. Dan doet een glas wijn wonderen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik zou ook wel twee six-packjes weg kunnen tikken nu. Hoi mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Hoi Gunn.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Drink je om te vergeten dan? Dag Gunn. Slapeloos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik hoop dat je ze niet in huis hebt en de nachtwinkel uren rijden is. Vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Eigenlijk drink ik altijd omdat ik het lekker vind. De rem die ik met baclofen vond, schijnt te verdwijnen als er een "trigger" is. 'k Moet dat nog exploreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Insomniacaal. Yeppes, dat ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ja Jen, waarschijnlijk wel hé, maakt het allemaal wat makkelijker. Van grote bezorgdheid naar een gelaten roes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik word niet altijd/vaak gelaten van te veel drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 En wat wil jij bereiken met drank, Gunn? Slaap? Of verlossing van hypochondrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Esperanza, 'k heb ze niet in huis en 'k heb geen auto. Dus, aan de gebottelde ganzenwijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 @Jen, De verveling! Ik ver-veel me een on-ge-luk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden