Dune Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Een hele goede morgen Frummelaars... Buiten is het nog donker,... de regen kletterd tegen de ruiten, de wind giert om het huis.. binnen brand het houtkacheltje knusjes, vuurtje knappert lekker, hondjes liggen er weer lui bij, na een zeer korte ochtendronde... koffie loopt door met een gezellig pruttelend geluidje.. thee staat op het lichtje.. keuken ruikt inmiddels (virtueel) naar verse broodjes... Zal speciaal voor Lytse mijn mooie servies even klaarzetten: C[_] C[_] C[_] <------ Koffiekopjes C{_} C{_} C{_} <----- theekopjes Voor een ieder die een extra steuntje kan gebruiken Om maar meteen met een goede gewoonte te beginnen: Dagpact: Djoen Maak er een mooie donderdag van, je krijgt maar 1 keer in je leven donderdag zevenfebruari tweeduizenddertien ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik kom rap een C[_] stelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedenmorgen lieve Jen Hee A3, kanjer, heb je gelezen hoor afgelopen dagen ;-) Nu weer op de rit hé?! Goed man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Zet u d'r even bij, A3. Da's beter voor de vertering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik heb 5 op een rij :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 zo grappig, dat toen ik de vorige keer de kopjes had klaargezet een paar frummels zich afvroegen wat die rare tekentjes nou waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 heb je ze alle 5 Jen? uhh wat precies? Trouwens slaap jij uberhaupt wel meis??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik slaap soms op ongebruikelijke momenten, Dune, maar ik haal toch zo'n 7 uur per dag ja. Anders crash ik. 5 op een rij: 5 draadjes onder elkaar waar mijn naam bij staat als laatste inzender. Get yourself a life, zeg ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 hiep hiep hoeraaaa, Madeleine heeft een feestje!!! EEN HELE MAAND DROOG top top top,.. kiep on going de goed wurk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 oh zo Jen,.. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Hier se ons piepkuiken Madeleine! Dikke proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 maarre,.. een verstoord bioritme, werk ook niet mee om lekker in balans te geraken meis.. ik vertel je uiteraard niets nieuws... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik weet het Dune. Mijn halve werkweek lukt me al. Nu de rest nog. Babysteps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: A3Ja Dune, gelukkig zijn de lichamelijke en psychische (schuldgevoel enz.) gevolgen van mijn uitspatting weer weggezakt. Nog niet in de vergetelheid weliswaar, maar wel uit het lijf.quote> Hoe herkenbaar A3, we all know..we weten ook dat het slijt,..uiteindelijk...al heeft dat ook weer nadelen,.. daarmee verliezen we tevens weer makkelijker scherpte...blijft zo verdomd lastig,.. grrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: JenIk weet het Dune. Mijn halve werkweek lukt me al. Nu de rest nog. Babysteps.quote> babysteps is oke,... als het maar voorwaarts is... het tempo doet er niet toe...de grote van de stapjes ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goede morgen Dune, Jen en A3 en iedereen die later binnenwandelt Ik pak ook een koffietje Dune dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 DAGPACT: Dune Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 wel soms een stapje achterwaarts ook he. Anders zou ik op den duur superwoman zijn, dat kan niet. Dat zou zielig zijn voor de rest van de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Niks doen is vermoeiender in mijn ervaring - ooit in een restaurant gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 zaterdag is de laatste beursdag A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedemorgen Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 moet douchen en onderweg tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 je beschreef net mijn leven jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 goede morgen frummels dune lekker zo'n bakkie. madeleine voor je maand droogstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedenmorgen Jopie en Igor,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden