octavia Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Gisteravond zat ik in een gezellig hotel/restaurant waar ik voor mijn werk regelmatig overnacht. Voor ik ging eten bestelde ik een alcoholvrij biertje. Zag er goed uit en ik nam een flinke slok. Aangezien ik het merk nog niet eerder gehad had, keek ik eens goed op het etiket. En ja hoor, 0,5% alcohol. Dit had ik nog niet eerder gezien. Om een lang verhaal kort te maken, mijn Refusal die ik trouw 's-middags slik vond dit NIET leuk want al heel snel, na enkele minuten, kreeg ik een rood en heel warm hoofd. Nadat ik merkte dat het mis ging heb ik het flesje uiteraard laten staan, gezegd dat ik medicijnen gebruik waar ik geen alcohol bij mag hebben en kreeg al snel een lekker frisdrankje. Mijn advies: als je Refusal slikt en je wilt een alcohol vrij pilsje nuttigen, kijk dan eerst op het etiket. Prettig weekend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Klopt...dat had ik afgelopen zaterdag in een wellness gebeuren Tegen de avond bestelde ik met het eten een alcoholvrij biertje Ik kende het merk dus wist dat dit 0,5 was Ik zei tegen de bediening ,nee ik wil een echt alcoholvrij biertje Die hadden ze dus niet... Inderdaad dus niet direct aannemen dat het alcoholvrij is!! Jij ook fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden