AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Jij ook een fijne avond Suzie en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hoi AR, alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ja Suzie het gaat wel aardig hier. Het niet drinken is niet zo`n probleem door de weeks, weekenden zijn erger of schrijf je weekeinden? En hoe gaat het met jou? Jij bent toch ook al ruim over 1 week heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hoi x Ietje Is ook niet van belang op een gegeven moment om alles terug te lezen want dan heb je er echt een dagtaak aan Soms heb je de mogelijkheid en geen zin en soms heb je de zin en geen mogelijkheid, til daar maar niet zo zwaar aan Verder wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ik heb ook een beetje kiespijn, waar zit die tandarts van jou eigenlijk Jopie? Running, zal ik s bij die gitaarleraar op bezoek gaan? druk daggie weer zo'n maandag maar wel weer gelukt droog te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefdruk daggie weer zo'n maandag maar wel weer gelukt droog te blijvenquote> Hoi Chris, da`s weeral een dag gewonnen TOP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hoi AR, Ja ik ben morgen 2 weken bezig. Het gaat eigenlijk verrassend goed. Op doordeweekse dagen niet drinken en in het weekend 2 glaasjes wijn. Het is tot nu toe goed vol te houden op 1 dag na vorige week. 't Was toen heel lekker weer en heb toen in de tuin in het zonnetje 2 glazen rose gedronken. Op dat moment vond ik dat ik het na ruim een (droge) week "wel verdiend had" maar achteraf baalde ik er ontzettend van!! Maar we gaan weer vrolijk verder ............ alles kom goe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ietje vergeet niet dat het enige tijd vergt eer je lichaam hersteld is van het alcoholgebruik hè. en dat het herstellen lang duurt ook al willen we snel resultaat zien. Heb ik ook last van hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefIk heb ook een beetje kiespijn, waar zit die tandarts van jou eigenlijk Jopie?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ja van die glazen rosé in de zon weet ik nog dat je dat schreef. Maar ik begrijp dus wel goed dat je mindert en niet stopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Klopt AR, ik wil in het weekend gezellig samen met man, vrienden, enz. op een gezellige manier een wijntje blijven drinken. Ik heb me voorgenomen dat ik dan maximaal 2 (glazen) op vrijdag en max 2 op zaterdag drink. Op zondag niets meer. Ik hoop dat me dat gaat lukken. Mocht dat te moeilijk blijken, dan is helemaal stoppen de andere optie ............ Ik ga nu aan de koffie. Fijne avond verder en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: akelei Originally posted by: jopie Originally posted by: akelei......daarbij mijn lichtblauwe oorbelen ..quote> jessus.....quote> toevallig zijn ze allemachtig prachtig en staan ze me uitstekend...en ja-ha ik ben niet de enige die dat vindzal wel jaloers zijn, met de'r rooie jack....quote> Zéker weten want die staan niet bij een rood jackZe wil ze dan ook nog in `t rood natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Succes Suzie Fijne avond truste:lips: voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Had ik al verteld dat ik pas een date met een tandarts had? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Daar zijn jullie even stil van he? Maar tis serieus waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 vertel Mups................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: MupkeHad ik al verteld dat ik pas een date met een tandarts had? :$quote> beet je in zijn vinger en liet je niet meer los:)Bij mij heet het gewoon afspraak hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: kunsievertel Mups................quote> Er valt niet zoveel over te vertellen Kuns. Een oud-liefje van me is tandarts en als hij hier in de buurt is gaan we uit eten. Laat ik me trakteren in dure restaurants. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 deze was voor AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 doe je goed hoor Mups:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoBij mij heet het gewoon afspraak hoorquote> Nou moe. Beetje romantischer doen AR! Daar houden vrouwen van. Arme W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Mmmmm, mupke, is dat goed afgelopen, krijg er allemaal hele vreemde gedachtes bij Kan me niet voorstellen dat iemand tandarts wil worden Iemand voor geld pijnigen en ondertussen met je assistente praten over waar ze zullen gaan lunchen en dan tussendoor zeggen van beweeg toch niet zoveel en hou je tong eens stil MAAR HET DOET PIJN wil je dan schreeuwen maar dat kan niet want er zit een klem en een eng haakje in je mond. Jopie, ajb, mag ik ook bij jouw tandartse, pleeeeease? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 helemaal eens met Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: kunsiedoe je goed hoor Mups:Dquote> Juistem. Hij kan het betalen, ikke niet. Kom anders niet verder dan de MacD en wees eerlijk, een lekkere entrecote lusten wij op zn tijd ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: kunsievertel Mups................quote> Er valt niet zoveel over te vertellen Kuns. Een oud-liefje van me is tandarts en als hij hier in de buurt is gaan we uit eten. Laat ik me trakteren in dure restaurants. quote> Toch leuk Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden