irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 weltrusten, agnietha, morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik zag de ogen van Kim De Gelder, en - vergeef me - ik heb medelijden met hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Jen, nog in t land der levenden? Hoe gaat t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik had even een onderonsje met het vage lief met wie iedereen op dit forum compassie heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Is Kim De Gelder onbekend in Nederland? Hij vermoordde twee baby's, een kinderverzorgster en een 72-jarige vrouw en is nu veroordeeld tot levenslang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Heb mijn ingelezen Jen. Voor mij is er geen Moordenaar of ontuchtpleger, vanaf geboorte geboren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 En wie is deze vage lief???? ( Ben heeeeel benieuwd!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Nou, mijn vage lief is degene die mij hier dag en nacht bijstaat om er een leuk leven van te maken wat de ene keer al beter lukt dan de andere. Een foto krijg je niet, want dat mag niet van tactive. Zag je ook de foto's van Kim een paar jaar geleden? Hij leek op Jotie 't Hooft. Een ongelukkige jongensman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 nee, zag geen foto's van kim terug. Het is machtig dat jij zulks een lief hebt, draag 'm in je hart hij is bij jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 ja ik ben verwend, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 de jonge Kim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 verwend? mss verdien je t gewoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Hier gaat het over gelukkig toeval. Met verdienen heeft dat niks te maken. Of denk jij dat hierboven iemand cadeautjes zit uit te delen bij goed gedrag? Nou, mijn gedrag was ook al niet goed eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 wat is goed, Jen? wees niet te streng voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Irunake, mijn geliefde is bipolair en heeft dus ook zijn varkentjes te wassen. Of ons leven samen gemakkelijker is weet ik niet, maar wel liefdevoller wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Goed: zat rondrijden en afspreken met mannen die je niet kent is in geen enkel opzicht goed. Maar da's een vorig leven. Punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 het zegt wel iets over jou behoefte jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 of misschien juist niet. Het kan ook iets over afkeer vertellen. In mijn geval vertelt het alleen over een overdreven angst om alleen te zijn, schat ik in, als amateurpsychiater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 maar zelfs als 'amateurpsychiater' zou ik die 'eenzaamheid serieus nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 lieve jen, ik ga afsluiten, dus tot morgen, en ik wens je een goede nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik antwoordde nog op je rare draad, bewerkte een gedicht, en ga nu ook maar eens slapen. Of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden