lavendel1 Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Welkom Nessie en veel succes! Je gaat alvast de goede richting uit, dat kan men je niet meer afnemen! Je onderneemt dingen voor jezelf: naar het forum komen, naar de pshyc gaan! Als ik je postings lees, heb je het maar steeds over je ex-vriend. Jij bent momenteel ziek, meid. jij lijdt aan een ziekte die alcoholisme noemt. Jij moet nu eerst genezen. Voor jezelf zorgen alsof je voor je zieke kids zou zorgen en heel lief zijn tegen jezelf. Alleen en alleen wanneer je je sterker voelt, kan je de rest van de problemen aan. Prijs je gelukkig dat je vriend weg is. Dan heb je alle tijd voor jezelf , voor jouw genezingsproces! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Welkom Nessie, ook van mij. Wat een heftig verhaal. Ik las bij LittleLady dat je toch een beetje een steek van jaloezie had, maar ik denk naar een situatie zoals die zou moeten zijn! Als ik jouw verhaal zo achter elkaar lees, dan had je een eenzijdige relatie met iemand die zelf niet in staat is een echte relatie aan te gaan. Om dat afscheid rouw je nu, maar hopelijk komt straks de opluchting. Zorg eerst goed voor jezelf. Ik vind het heel fijn voor je dat je naar een psycholoog kunt. Dat helpt je in ieder geval om de dingen goed op een rijtje te zetten en te kijken of al zijn verwijten e.d. wel terecht zijn. Hou vol hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden