Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: FrodoToen je 3 maanden geleden je jezelf hier aanmeldde...quote> Time flies kanjer4 maanden geleden;)Dankjewel voor je lieve woordenBen blij dat ik je heb leren kennen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Lieve Trui Fijn om te lezen Als ik de eerste week terughaal Dan speelde continu door mijn hoofd 'ik zou wel zin hebben in...' Ook out of the blue, op mijn werk notabene Om tureluurs van te worden... De eerste weken Schoot ik van af en toe een energieboost tot in de vermoeidheid en lusteloosheid zelfs Liet dat maar over me heenkomen Omdat ik wist waar het van kwam Na een maand werd het beter Momenten dat ik aan drank dacht of nog denk Zie ik het niet zo zeer als een oude gewoonte of oud gedrag Maar meer als een herinnering wat ik 'eens' deed Er zijn nu dagen dat drank geen rol speelt Lang niet alles gaat over rozen hoor In die maanden zitten ook verdrietige, irritante of wat dan ook voor momenten Ik ben alleen simpelweg nog nooit een fles wijn tegengekomen Die opstond, naar me toeliep en tegen me zei: Lieve Bo, laat mij dat maar doen, dat los ik wel voor je op;) Je eerste week zit erop Top! Het wordt alleen maar beter Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden